در جلسه امروز هیات دولت؛

استانداران چهار استان تعیین شدند

هیات وزیران عصر امروز(یکشنبه) به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس‌جمهور تشکیل جلسه داد.
کد خبر: ۵۹۹۷۲۵
استانداران چهار استان تعیین شدند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، در این جلسه دکتر روحانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس از رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های ایثارگران و خانواده آنها در طول جنگ تحمیلی تجلیل و ابراز امیدواری کرد که دولت بتواند دین خود را نسبت به آنان ادا نماید.

رییس‌جمهور همچنین از همه مردم ایران در اقصی نقاط کشور که با صبر و مقاومت و پشتیبانی از رزمندگان و فرزندان خود حماسه عظیم 8 سال دفاع مقدس را خلق کردند، تشکر و قدردانی کرد.

دکتر روحانی از مردم مقاوم و سرافراز استان‌های مرزی آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و شهرهای مقاوم این استان‌ها به ویژه خرم‌شهر عزیز که هم در لباس مجاهد و هم در لباس میزبانی و پشتیبانی رزمندگان اعزامی از سایر نقاط کشور انجام تکلیف و وظیفه نموده و دین خود را به اسلام و نظام نوپای اسلامی ادا نموده اند نیز قدردانی کرد.

رییس جمهور با تمجید از رهبری داهیانه حضرت امام(ره) و مواضع قاطعانه ایشان، پایداری روحیه مقاومت و ایستادگی ملت ایران را عامل ناامیدی دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود دانست.

در ادامه این جلسه آقایان رسول زرگرپور، سیدطاهر طاهری، سیدموسی خادمی و هوشنگ بازوند به ترتیب به عنوان استانداران اصفهان، البرز، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان و سید محمد پژمان به عنوان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تعیین شدند.

در این جلسه رییس جمهور به معاونت حقوقی ماموریت داد تا با همکاری مرکز بررسی‌های استراتژیک و دعوت از نخبگان جامعه حقوقی و سایر صاحب نظران و نهادهای مدنی، پیش‌نویس منشور حقوق شهروندی را تهیه و ارائه نماید.

newsQrCode
برچسب ها: استاندار
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها