مگر با شکایت،3 امتیاز پرسپولیس بر می‌گردد

پروین: پرسپولیس 10 نفره نمی‌شد، هرگز به سپاهان نمی‌باخت

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اگر داور با اشتباه بزرگ خود پرسپولیس را 10 نفره نمی‌کرد، این پرسپولیس هرگز به سپاهان نمی‌باخت.
کد خبر: ۵۹۹۱۵۶
پروین: پرسپولیس 10 نفره نمی‌شد، هرگز به سپاهان نمی‌باخت

علی پروین در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس با اشاره به دیدار پرسپولیس - سپاهان افزود: داور بازی مرتکب اشتباه بزرگ و عجیبی شد. به اعتقاد من داور ابتدا خطای بازیکن سپاهان که با فن کمر و زیر یک خم، باعث سرنگون شدن بازیکن پرسپولیس شد را ندید و لحظه آخر که بازیکن پرسپولیس روی بازیکن سپاهان خطا کرد را دید. راستش را بخواهید وقتی داور به بازیکن پرسپولیس کارت قرمز نشان داد و اعلام پنالتی کرد، مانده بودم داور چه چیز اعلام کرده است؟! طوری تعجب کرده بودم که از اطرافیان سوال کردم که آیا آنها متوجه موضوعی شده‌اند؟! از اینکه چرا داور چنین تصمیمی گرفته است و کل بازی را به هم ریخت به شدت ناراحت بودم تا اینکه صحنه آهسته پخش شد و معلوم شد این بازیکن سپاهان بود که اول خطایی آشکار انجام داد. در عمرم چنین چیزی ندیده بودم. داور مرتکب اشتباه بزرگی شد.

پروین تصریح کرد: اگر بازیکنی در دقایق ابتدایی خطای محرز کرده باشد داور می‌تواند تصمیم به اخراج بگیرد اما یک اشتباه بزرگ در دقایق ابتدایی آن هم در چنین دیدار مهمی، بحث برانگیز می‌شود. با این وجود بازیکنان پرسپولیس با اینکه 10 نفره شدند و تمرکزشان بر هم خورد، خیلی خوب عمل کردند. آنها بیش از 85 دقیقه 10 نفره نه تنها گلی نخوردند بلکه می‌توانستند گل هم بزنند. من به بازیکنان پرسپولیس آفرین می‌گویم که اینگونه با تمام وجود بازی و تلاش کردند و نتیجه را برگرداندند. طبیعی است پرسپولیس که سراسر حمله بود در آخرین لحظات یک گل خورد ولی ما باید بازی را اینطور تصور کنیم که پرسپولیس در زمین تیمی مثل سپاهان، 10 نفره، برای 85 دقیقه گلی دریافت نکرد و حریف را تحت فشار هم قرار داد.

سرمربی اسبق تیم ملی و پرسپولیس خاطرنشان کرد: به نظر من سپاهان با وجود آنکه پرسپولیس 10 نفره شد، خوب بازی نکرد و معتقدم که اگر تیم ما 10 نفره نمی‌شد هرگز بازی را نمی‌باخت. بچه‌های پرسپولیس خیلی خوب بازی کردند. ما خودمان فوتبال بازی کردیم و می‌دانیم وقتی در دقیقه چهارم بازی، 10 نفره می‌شوی و پنالتی اشتباه به ضررت می‌گیرند، روح و روان تیم بر هم می‌ریزد و این مساله روی تمرکز بازیکنان اثر می‌گذارد. با این وجود بازیکنان پرسپولیس خوب بازی را اداره کردند. شاید هر تیم دیگری بود گل‌های بیشتری می‌خورد.

پروین در پاسخ به این سوال که نظر شما به عنوان عضو هیأت مدیره پرسپولیس درباره شکایت از داور چیست؟ افزود: بر فرض که شکایت کنیم، چه فایده‌ای دارد؟ فوقش داور را چند جلسه محروم می‌کنند، مگر نتیجه بر می‌گردد؟ در یک بازی حساس سه امتیاز از پرسپولیس گرفتند و سه امتیاز به رقیبش دادند. شکایت دردی را دوا نمی‌کند. فقط باید امیدوار باشیم در بازی‌های بعدی چنین اشتباهات داوری روی ندهد. باید کاری کرد که پرسپولیس در بازی‌های بعدی اینطور از داوری ضربه نخورد وگرنه با شکایت، سه امتیاز بر نمی‌گردد.

وی ادامه داد: آقایان باید به بازیکنان، مربیان و مسوولان پرسپولیس حق بدهند که ناراحت و عصبانی باشند، هر کس جای اینها باشد از کوره در می‌رود. تازه فکر می‌کنم بازیکنان و کادر فنی خیلی خودشان را کنترل کردند. داور باید دقت بیشتری می‌کرد. او اشتباه بزرگی کرد. او خطای آشکار سپاهان را ندید ولی خطای پرسپولیس را دید. نهایت این صحنه آن بود که داور باید به سود پرسپولیس اعلام خطا می‌کرد و به دو بازیکن اخطار می‌داد تا بازی را کنترل کند.

عضو هیأت مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: این اتفاقی است که افتاد. به نظرم با شکایت دردی دوا نمی‌شود. من در عوض می‌خواهم حرف دیگری بزنم. می‌خواهم بگویم تیم پرسپولیس امسال راه افتاده است. بچه‌ها دارند خوب بازی می‌کنند و انصافا خوب نتیجه می‌گیرند. ما 10 نفره ملوان را می‌بریم. 10 نفره، 85 دقیقه مقابل سپاهان و در زمین خودش می‌ایستیم. اینها نکات مهمی است و نشان می‌دهد پرسپولیس تیم شده است. باید از این تیم حمایت کرد. من می‌گویم پیشکسوتان و هواداران باید بیایند و مثل کوه پشت تیم بایستند و از این تیم به خاطر دل هواداران حمایت کنند.

علی پروین در پایان افزود: به اعتقاد من بازیکنان پرسپولیس باید فراموش کنند در بازی با سپاهان به خاطر یک اتفاق چه شد. باید بروند و محکم کارشان را دنبال کنند. این تیم، تیم خوبی شده است. تیم یکدستی است که هم جوانان کارآمد دارد و هم با تجربه‌های خوب در آن بازی می‌کنند. باید سپاهان و اتفاقاتش را فراموش کرد و تمرکز را روی بازی‌های بعدی گذاشت. پرسپولیس امسال می‌تواند نتایج خوبی بگیرد. برای بازی با سپاهان افسوس می‌خوریم ولی فکر و نظرمان ما باید روی بازی‌های بعد باشد، چون پتانسیل بالایی در تیم وجود دارد و به امید خدا به موفقیت می‌رسیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها