پاکسازی هفت روستا در شرق حماه از وجود تروریستهای تکفیری، اعتراف جبهه تروریستی النصره به قتل عام مردم در چند روستا و کشف سه بمب در حلب از جمله خبرهای مربوط به سوریه است.
کد خبر: ۵۹۷۹۷۶
بازگشت امنیت به 7 روستای شرق حماه

نیروهای ارتش سوریه موفق شدند با سرکوب گروه‌های تروریستی مسلح، امنیت و ثبات را به هفت روستای شرق حماه بازگردانند.

ارتش سوریه همچنین توانست قلعه الرحیه و تپه الطلیل در منطقه الحمراء را از تروریستهای مسلح باز پس بگیرد.

شبکه الاخباریه سوریه گزارش داد یگانهایی از نیروهای ارتش، هشت خودرو زرهی و موشک انداز تروریستها را در منطقه الحمراء منهدم و مقادیر زیادی سلاح را در شرق حماه کشف کردند.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش سوریه همچنین تلاش تروریستها برای نفوذ به اطراف فرودگاه ابوالظهور ادلب خنثی کردند.

همچنین سه بمب کارگذاشته شده در داخل یک خودرو در محله الحمدانیه حلب کشف و خنثی شد، تروریستها قصد داشتند این خودروها را در راستای اهداف تروریستی خود منفجر کنند.

جبهه النصره مسئولیت ارتکاب جنایات علیه دهها نفر از مردم بی دفاع روستاهای حومه شرقی استان حمص در مرکز سوریه را برعهده گرفت.

این گروه تروریستی تکفیری در بیانیه ای که در ظاهر دم از اسلام و تلاش برای تشکیل حکومت اسلامی می زند، اما در عمل مرتکب وحشیانه ترین و هولناک ترین جنایات علیه مردم بی دفاع می شود و به هتک حرمت مقدسات اسلامی و مسیحی دست می زند، با افتخار به کشتار مردم بی دفاع و توهین و اسائه به آیات قرآن کریم برای پیشبرد اهداف خود به کشتار بیش از 30 نفر از مردم بی دفاع روستاهای مکسرالحصان، جلب الجراح و المسعودیه اعتراف کرده است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها