همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه هشتمین دوره جشنواره فیلمنامه نویسی رضوی، نفرات برگزیده بخش های مختلف این رویداد معرفی و تقدیر قرار شدند.
کد خبر: ۵۹۶۶۵۴
معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره فیلمنامه نویسی رضوی

به گزارش  ایرنا، در این مراسم که شب گذشته(پنجشنبه) با حضور جمعی از مسوولان، فیلمنامه نویسان، فیلمسازان، نمایندگان رسانه های جمعی و علاقه مندان سینما در سالن سینمای حقیقت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برگزار شد، برگزیدگان جشنواره به این شرح معرفی و تقدیر شدند:

بخش طرح های پژوهشی مستند
در این بخش لوح تقدیر و هدیه نقدی به مبلغ هفت میلیون ریال به «علیرضا حفیظی» پژوهشگر و نویسنده طرح مستند «فدیشه» و «الهام حسامی» پژوهشگر و نویسنده طرح مستند «نقاشی های مذهبی» اهدا شد.

 بخش فیلمنامه های انیمیشن کوتاه
لوح تقدیر و هدیه نقدی به مبلغ هفت میلیون ریال به «مهدی رئیسی» نویسنده فیلمنامه انیمیشن کوتاه «بادبادک» اهدا شد و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و هدیه نقدی به مبلغ ۱۵ میلیون ریال به «علی بانگین» نویسنده فیلمنامه انیمیشن کوتاه «در اوج دیدار» اهدا شد.

 بخش فیلمنامه های کوتاه داستانی
لوح تقدیر و هدیه نقدی به مبلغ هفت میلیون ریال به «منصوره روشنایی» نویسنده فیلمنامه کوتاه داستانی «عاشقانه ای برای مادر» و «مریم مرادی» نویسنده فیلمنامه کوتاه داستانی «راه» اهدا شد.
همچنین تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و هدیه نقدی به مبلغ ۱۵ میلیون ریال به «کبری غلامی پور» نویسنده فیلمنامه کوتاه داستانی «امید در شب» اهدا شد.

بخش فیلمنامه های داستانی بلند
در این بخش لوح تقدیر و هدیه نقدی به مبلغ هفت میلیون ریال به «رضا مهدی علمدارلو» و «محمدعلی هاشم پور» نویسندگان فیلمنامه داستانی بلند «نامه ای برای او» اهدا شد.
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و هدیه نقدی به مبلغ ۲۰ میلیون ریال به «مهرداد موفق یامی» نویسنده فیلمنامه داستانی بلند «زیارت اولی ها» اهدا شد.
همچنین در این مراسم، با اهدای لوح تقدیر و هدید نقدی، از «محمد کاسبی» بازیگر سینمای ایران نیز تقدیر به عمل آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
هدیه
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
۰
۰
] چطور میشه فیلم نامه فرستاد

نیازمندی ها