رییس جشنواره بین المللی فیلم هامبورگ با اعلام حضور ۹ اثر سینمایی ایرانی در بیست و یکمین جشنواره فیلم بین المللی هامبورگ، بررسی سینمای ایران را محور اصلی این دوره از جشنواره عنوان کرد.
کد خبر: ۵۹۶۴۹۵
سینمای ایران محور اصلی جشنواره فیلم هامبورگ

بیست و یکمین جشنواره بین المللی فیلم هامبورگ در روزهای ۲۶ سپتامبر تا پنجم اکتبر (چهارم  الی 13 مهرماه 92) در این شهر برگزار می شود.

 روزنامه «دی ولت» به نقل از «کاترین کول اشده» رییس جشنواره فیلم هامبورگ، نوشت: هر چند که برای ما بسیار سخت بود نسخه ای از فیلم های ایرانی را برای نمایش در این جشنواره داشته باشیم اما در نهایت موفق شدیم تا ۹ اثر سینمایی از ایران را برای نمایش در این جشنواره داشته باشیم.

رییس جشنواره فیلم هامبورگ بدون اشاره به نام آثار سینمایی که قرار است از ایران در این جشنواره به نمایش گذاشته شود، گفت: این فیلم های ایرانی نگاه زیبایی به تاریخچه فیلم سازی در این کشور می اندازد.

بنا بر اعلام خانم «کول اشده»، در بیست و یکمین دوره جشنواره فیلم هامبورگ، ۱۵۱ فیلم از ۵۶ کشور دنیا در شش سینمای این شهر برای علاقه مندان نمایش داده می شود که از میان این آثار،۳۰ فیلم مستند و ۱۰ فیلم ویژه کودک و نوجوان خواهد بود.

سال گذشته بیش از ۴۰ هزار نفر از علاقه مندان به آثار سینمایی از جشنواره فیلم هامبورگ دیدن کردند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها