«جام‌جم» گزارش می‌دهد

شیطان بزرگراه در تور پلیس

سرنوشت عامل قتل زن و مرد جوان که پس از کشتن قربانیان با شلیک گلوله، جسد آنها را به آتش کشیده بود، با مراسم قسامه گره خورد.
کد خبر: ۵۹۵۰۲۱
سرنوشت پرونده قتل با قسامه گره خورد

اردیبهشت سال 86 مردی هراسان خود را به ماموران پاسگاهی در شهرستان داراب رساند و از کشف جسدی در حاشیه شهر خبر داد.

وی به ماموران گفت: امروز از محل کارم در حال بازگشت به خانه بودم که با جسد سوخته مردی در حاشیه شهر روبرو شدم.

در ادامه تیمی از ماموران راهی محل جنایت شده و در جریان بررسی ها دریافتند مرد ناشناس ابتدا به قتل رسیده و بعد جسدش به آتش کشیده شده است.

تیم جنایی در ادامه تحقیقات جسد زنی را در آن منطقه کشف کردند که او هم پس از قتل به آتش کشیده شده بود.

کارآگاهان که با جنایتی هولناک روبرو بودند موضوع را به بازپرس ویژه قتل اطلاع داده و با حضور او در محل تجسس ها برای شناسایی راز قتل و دستگیری قاتل آغاز شد.

ماموران در حال تحقیق برای کشف راز این قتل بودند که زنی با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان داراب از ناپدید شدن مرموز همسرش خبر داد.

وی در شکایت خود گفت: همسرم سه روز قبل از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت. تلاش های من نیز برای یافتن خبری از او بی نتیجه مانده است. کارآگاهان که احتمال دادند جسد کشف شده متعلق به شوهر این زن باشد از او خواستند به پزشکی قانونی مراجعه کند که او جسد سوخته شوهرش به نام «میثم» را شناسایی کرد. همزمان با شناسای هویت یکی از مقتولان روند رسیدگی به این پرونده وارد مردحله تازه ای شد اما تیم جنایی همچنان با معمای ناشناس بودن هویت دیگر قربانی این جنایت روبرو بود.

بعد از تجسس های گسترده پلیسی مشخص شد میثم چند ماه قبل عاشق زنی شده و او را به عقد موقت خود درآورده بود که در ادامه ماموران پی بردند جسد سوخته زن نیز متعلق به همسر صیغه ای میثم به نام «مژگان» می باشد.

در شاخه دیگری از تحقیقات مشخص شد خانواده مژگان با این ازدواج مخالف بوده و آنها را تهدید به قتل کرده بودند سپس یک نفر در این رابطه شناسایی و دستگیر شدند که در بازجویی ها به ارتکاب این قتل اعتراف کرد.

عامل اصلی جنایت در بازجویی ها گفت: مژگان به دلیل اختلافاتی که با شوهرش داشت از او جدا شد و پس از مدتی با میثم آشنا شده و به عقد موقت او درآمد. خانواده مژگان با این موضوع مخالف بودند تا اینکه سرانجام تصمیم به قتل هر دوی آنها گرفتیم. روز حادثه به بهانه صحبت آنها را به حاشیه شهر کشانده و ابتدا با شلیک گلوله مژگان و میثم را کشتیم. بعد هم جنازه آنها را به آتش کشیدیم.

با اعتراف متهم و بازسازی صحنه قتل پرونده برای محاکمه به شعبه دوم دادگاه کیفری استان فارس فرستاده شد. در جلسه دادگاه اولیای دم با طرح شکایت خواستار قصاص متهم اصلی پرونده شدند.

مرد جنایتکار به اسم امیر نیز پس از حضور در جایگاه با رد اعتراف های قبلی خود، گفت: من فقط در صحنه قتل حضور داشتم و هیچ نقشی در کشتن «میثم» و «مژگان» نداشته و آنها به دست فرد دیگری کشته شدند .

پس از آخرین دفاعیات متهمان و وکلای آنها قاضی عرفانی زاده همراه چهار قاضی مستشار دادگاه - فارسی، رستگاری، مظفر و سجادی نژاد - وارد شور شده و پرونده را از موارد لوث تشخیص دادگاه و تصمیم به برگزاری مراسم قسامه گرفتند.

با برگزاری مراسم قسامه قضات دادگاه برای صدور حکم برای متهم دستگیر شده وارد شور شدند. (مهر)

newsQrCode
برچسب ها: مرد جنایتکار
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها