ماموران پلیس عصر دیروز با حضور در برج میلاد که محل برگزاری یکی از کنسرت‌ها بود، با جلوگیری از ورود افراد بدپوشش به کنسرت، تعدادی از متخلف ها را نیز دستگیر کردند.
کد خبر: ۵۹۵۰۱۸
گشت ارشاد در برج میلاد می ماند

همچنین ماموران پلیس تهران ضمن برخورد با آقایانی که با پوشش نامناسب به محل کنسرت آمده بودند از ورود آنها جلوگیری کرده و تعدادی را دستگیر و برای سیر مراحل مربوطه به پلیس امنیت اخلاقی منتقل کردند.

از نقاط مختلف شهر تهران نیز حاکیست حضور گشت‌های ارشاد با چراغ های گردان روشن در میادین بزرگ و اطراف مراکز مهم خرید پررنگ شده است.

سردار اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی اخیرا با اشاره به اجرای مرحله جدید طرح «امنیت اخلاقی»، گفت: در این زمینه دولت تاکنون اعلام موضعی نکرده و قولی نیز به ما داده نشده است.

وی تاکید کرد: وظیفه ناجا اجرای مقررات است و تلاش داریم در این طرح نیز با شیوه‌های جدید و روش‌های نو وارد شویم؛ اما در مواردی که افراد قانون را رعایت نکرده و بر تخلف خود اصرار داشته باشند، مجبور به برخورد هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی گفت : البته تاکنون در این زمینه جلسه‌ای با وزیر کشور نداشتیم، اما طبیعی است که باید برابر قانون جلساتی در این زمینه میان پلیس و وزارت کشور برگزار شده و دستگاه‌های مختلف به وظایف خود عمل کنند.

وی اظهار کرد: همانطور که بارها گفته‌ایم، کار ناجا سیاستگذاری نیست و ما از شیوه‌های نو و سیاست‌های جدید در این حوزه استقبال می‌کنیم.

احمدی مقدم تاکید کرد: به طور کلی ماموریت ناجا در حوزه امنیت اخلاقی تعطیل نشده و برقرار است. ( ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها