قدرت نمایی شاگردان ولاسکو

روسیه باز هم مغلوب ایران شد

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا یکی از مهمترین هدف تیم های حریف برد ایران است تا از این پیروزی به عنوان یک نتیجه خوب بهره برداری کنند.
کد خبر: ۵۹۱۵۹۸
ولاسکو: مهمترین هدف تیم های آسیایی برد ایران است

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ خولیو ولاسکو پیش از سفر تیم ملی به روسیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی با روسیه برای ما بسیار مهم است زیرا این تیم قهرمان لیگ جهانی و بهترین تیم حال حاضر جهان محسوب می شود و ما را برای برگزاری چند مسابقه تدارکاتی به کشور خود دعوت کرده است. این خیلی مهم است که این تیم برای سومین بار تیم ملی ایران را به کشور خود دعوت کرده است.
وی درباره شرایط تیم ملی در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا گفت: در حال حاضر شرایط متفاوتی با لیگ جهانی داریم. زیرا در مسابقات قهرمانی آسیا همه دوست دارند ما را شکست دهند. با نتایجی که در لیگ جهانی به دست آوردیم احساس مسئولیت بیشتری داریم زیرا همه فکر می کنند بردن تیم های آسیایی آسان تر است از بردن تیم هایی مثل ایتالیا و کوباست. اعتماد به نفس ما بالا رفته است اما تیم های حریف همه به دنبال بردن ایران در این مسابقات هستند.
ولاسکو خاطرنشان کرد: مجبور شدیم در ترکیب بازیکنان خود تغییر کوچکی ایجاد کنیم زیرا علیرضا مباشری از ناحیه شانه دچار مصدومیت شده است اما از نظر تاکتیکی همان روند قبلی را ادامه می دهیم. البته برای مسابقات قهرمانی آسیا باید علاوه بر مسائل تاکتیکی به شرایط روانی تیم هم توجه ویژه ای داشته باشیم زیرا تیم های استرالیا، کره جنوبی و ژاپن قدرتمند هستند و باید مقابل آنها به آمادگی بالایی برسیم.
وی ادامه داد: هر مسابقه ای برای ما فرصتی برای پیشرفت و کسب تجربه است و به همین دلیل در تمام بازی ها با تمام توان و انگیزه به میدان می رویم. در مقابل تیم های آسیایی به خصوص تیم های سرعتی شرق آسیا باید با تاکتیک متفاوتی به میدان برویم.
سرمربی تیم ملی والیبال اظهار داشت: به بازیکنان هم گفته ایم که همه می خواهند ایران را شکست دهند زیرا ما قهرمان آسیا هستیم و در لیگ جهانی هم نتایج خوبی به دست آوردیم. این باید انگیزه زیادی برای ما ایجاد کند تا در مسابقات قهرمانی آسیا با تمام توان خود به میدان برویم.
وی در پاسخ به این سوال که چرا پوریا فیاضی در ترکیب تیم زیر ۲۳ سال و تیم ملی الف جایی ندارد؟ گفت: این بازیکن در تیم زیر ۲۳ سال نیست زیرا بازیکن پنجم ما در پست دریافت کننده قدرتی است. من هنوز مطمئن نیستم که به او در مسابقات قهرمانی آسیا نیاز نداشته باشیم. با این وجود اگر بتوانم می خواهم اجازه شرکت او را در مسابقات زیر ۲۳ سال جهان بدهم زیرا دوست دارم که تجربه شرکت در این رقابت ها را به دست بیاورد.
ولاسکو افزود: با توجه به اینکه قائمی از ناحیه کمر و مباشری از ناحیه شانه دچار مصدومیت هستند بازیکنان زیادی در این پست در اختیار نداریم و به این دلیل هنوز مطمئن نیستم که به فیاضی نیاز نداشته باشیم. حضور این بازیکن در ترکیب تیم زیر ۲۳ سال بهتر از این است که در تیم ملی نفر چهارم باشد به همین دلیل ترجیح می دهم در این رقابت ها حضور داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا به غیر از فیاضی بعید است بازیکن دیگری به تیم ملی اضافه کنیم. مشکل بزرگ ما مصدومیت بازیکنان است. اگر از این نظر دچار مشکل نشویم با ترکیب فعلی در رقابت های قهرمانی آسیا نیز به میدان خواهیم رفت.
سرمربی تیم ملی تاکید کرد: به جای اینکه نگران فیاضی باشیم باید نگران رضا قرا و رحیمی باشیم که به دلیل مشکل خروجی نتوانستند همراه تیم زیر ۲۳ سال در جام ریاست جمهوری قزاقستان شرکت کنند. از همان ابتدا هم گفته بودم که فیاضی بازیکن تیم ملی است و نه بازیکن زیر ۲۳ سال. اگر از روز اول به فکر حل مشکلات بودند حالا قرا و رحیمی دچار این مشکل نشده بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها