رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا درباره تبدیل‌شدن برخی باشگاه‌ها و آرایشگاه‌ها به کانون‌های مصرف موادمخدر بویژه شیشه هشدار داد: در بخش‌های نظارتی و پلیس اماکن ساختار و اطلاعات خوبی داشتیم و برخوردهای مناسبی نیز در این زمینه صورت گرفته است. اما معتقدم در حوزه‌های نظارتی غیر از پلیس باید دستگاه‌های دیگری هم گسترده‌تر فعالیت کنند.
کد خبر: ۵۹۱۵۶۴
زیر پوست آرایشگاه های زنانه، شیشه رفته است

سردار علی مویدی، درباره فعالیت باندی سودجویان در باشگاه‌ها و آرایشگاه‌ها نیز اظهارکرد: در مواردی که با آنان برخورد کرده‌ایم، بعضی از افراد بوده‌اند که فعالیت باندی نیز داشته‌اند که باندهای آنان از سوی پلیس متلاشی شده است.

مویدی با تاکید بر اینکه به عنوان پلیس در آرایشگاه‌ها برای خانواده‌ها و بانوان احساس خطر می‌کنیم،گفت: پیشتر هم تاکید کرده‌ایم که این احساس خطر صرفا یک احساس محض نیست، بلکه بر اساس اطلاعات موثقی است که در اختیار ما قرار دارد.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا از بخش‌های نظارتی و اصناف خواست نظارت بیشتری بر آرایشگاه‌ها و به ویژه آرایشگاه‌های زنانه داشته باشند.

وی درباره رایزنی‌های پلیس با حوزه‌های مختلف اصناف نیز اظهارکرد: بخش‌های مختلف ناجا با اصناف مرتبط جلسات مختلفی را برگزار کرده و اقداماتی نیز انجام شده، اما این اقدامات کافی نیست. ( ایسنا)

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
كارمند
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
۰
۰
بهتر نیست به جای بازداشت مجرم به فكر پیشگیری قبل از وقوع باشید؟ تو مترو روزانه كلی لوازم آرایش (تقلبی و چینی) فروخته می شود و خریداران اكثرا دختران جوان هستند بهتر نیست واردات این محصولات رو كنترل كنید ؟ یا به جای فروش این اقلام كتاب های جیبی -روسری - جوراب-روزنامه-مجله برای فروش توزیع كنید؟
به جای ساخت زندان و بازداشتگاه -باشگاه ورزش های جدید برای خانم ها بسازین؟ توی تهران فقط باشگاه بدنسازی داریم كه اكثر باشگاه های بدنسازی بعد از ظهرهای برای اقایان هستند حتی باشگاه های شهرداری هم تا ساعات مشخصی باز هستند هیچ تفریحی برای خانم ها نیست و پایین بودن اعتماد به نفس باعث میشه زنها سراغ آرایش و خودنمایی و كسب اعتماد به نفس كاذب باشند .
منوچهر حجازی فرد
Australia
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
۰
۰
با سلام - نیروی محترم انتظامی باید با استفاده از نیروی پلیس زن در یك اقدام هماهنگ و بدون اطلاع قبلی به آرایشگاه های زنانه سركشی نموده و افرادی كه در آنجا حضور دارند را بازرسی و تفتیش نماید تا متخلفان در آرایشگاه ها احساس آرامش و امنیت نكنند . آرایشگاه های زنانه نه فقط محل شیوع این تخلفات است بلكه بسیاری از بدآموزی ها و فساد اخلاقی از تعدادی از آنها نشات میگیرد مثال آن هم زنانی است كه به هر دلیلی درست یا نادرست در زندگی خود شكست خوردند و به خاطر این شكست نفرت خود از مردان را به خورد جوانان حاضر در آرایشگاه میدهند و این عمل باعث بروز اختلافات در بین زوجینی میشود كه تا كنون با هم اختلافی نداشته اند .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها