گفت‌وگوی اختصاصی تپش با کارگر خدماتی که مادر و پسری را به قتل رساند

ماهی یک نفر را ‌کشتم

دو کارگر خدماتی که پس از قتل مرد سالمند گاو صندوق او را به سرقت برده بودند با بررسی دوربین مداربسته خانه شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۹۱۲۵۹
سرقت مرگبار از مرد سالمند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پلیس آگاهی تهران بزرگ، صبح روز سه شنبه 11 تیر ماه سال جاری از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره قتل در آدرس شهرری – دولت آباد خ بهشتی به کلانتری 167 دولت آباد اعلام شد.

با حضور ماموران کلانتری و تیم بررسی صحنه قتل اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در بررسی های اولیه مشخص گردید فردی بنام «جابر . س» (86 ساله) در حالیکه دست وپای وی بسته شده در داخل اتاق خواب به قتل رسیده است و همسر 80 ساله وی به علت کهولت سن و ناشنوای و عدم بینایی کافی در داخل هال، خواب بوده و سارق یا سارقان پس از سرقت گاوصندوق و ارتکاب جنایت از محل متواری شده اند.

در تحقیقات بعمل آمده از فرزندان مقتول بیان داشتند مقداری طلاجات و وجه نقد بسرقت رفته است در ادامه بررسی محل جنایت توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مشخص گردید خانه مقتول دارای سیستم دوربین مدار بسته بوده که در بررسی تصاویر دو نفر جوان حدوداً 30 ساله پس از ورود به خانه ابتدا اقدام به بستن دست و پای مقتول که پس از ارتکاب به شیوه خفه کردن به داخل اتاق خواب منتقل و مستقیماً به محل نگهداری گاوصندوق مراجعه و پس از سرقت گاو صندوق متواری می شوند با توجه به شیوه سرقت نشان از اطلاع دقیق آنها از نگهداری  محل گاوصندوق که حاوی طلاجات و وجه نقد در داخل منزل مقتول بوده حکایت داشت.

کاراگاهان اطمینان پیدا کردند که عاملان جنایت با اطلاعات دقیق دست به ارتکاب سرقت کرده اند لذا در تحقیقات میدانی و پلیسی از خانواده مقتول موفق به شناسایی دو نفر به نام های «جمعه» 25 ساله و «عبدالله» 30 ساله شداند که در حدود یک هفته پیش از جنایت با عنوان نیروی خدماتی جهت کار در منزل، به صورت روزانه استخدام شده بوداند که اعضای خانواده مقتول پس از مشاهده تصاویر دوربین های مداربسته بلافاصله جمه و عبداله را مورد شناسایی قرار می دهند.

با توجه به استخدام «جمعه» و «عبدالله» توسط از طریق شرکت های  خدماتی، گارآگاهان اداره دهم موفق به شناسایی هویت دقیق آنها شده در ادامه و با انجام تحقیقات پلیسی محل مخفیگاه در محدوده تهرانسر و شهرری شناسایی نهایتا هر دو متهم روز گذشته (شنبه دوم شهریورماه 92) دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شداند.

 با آغاز تحقیقات از متهمان که پس از رویت صحنه سرقت و جنایت از سوی آنها به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ارتکاب جنایت اعتراف می کنند.

سرهنگ آریا حاجی زاده معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: با توجه به دلایل و مدارک بدست آمده و همچنین اعتراف صریح به ارتکاب جنایت هر دو متهم از سوی بازپرس محترم شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران با صدور قرار بازداشت موقت جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
عباس
United States
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
۰
۰
جام جم شما هم به سانسور چی تبدیل شدی ها
این افراد از افاغنه بودند , بله همچنان اتباع افاغنه به جنایات خود ادامه می دهند و مسولین هم در خواب هستند .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها