پس از اظهارات حجت الاسلام حسینی نماینده مجلس که در آن نقدهایی به عملکرد خانه سینما وارد کرده بود، مدیرعامل خانه سینما وی را به مناظره درباره این نهاد صنفی فراخواند.
کد خبر: ۵۹۰۸۱۶
مدیرعامل خانه سینما یک نماینده مجلس را به مناظره دعوت کرد

به گزارش ایرنا، محمدمهدی عسگرپور مدیر عامل خانه سینما با انتشار نامه ای خطاب به یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که به تازگی در گفت و گویی اعلام کرده بود به دقت مسایل سینما را رصد می کند و درباره خانه سینما نیز انتقادهایی مطرح کرده بود، مطالبی را توضیح داد.

متن این نامه بدین شرح است:

حضرت حجت الاسلام والمسلمین

جناب آقای سید مرتضی حسینی

نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و عضوکمیسیون فرهنگی

باسلام، اظهارات جنابعالی در گفتگو با خانه ملت درخصوص رصدکردن عملکرد خانه سینما در صورت گشایش موجب خوشحالی گردید. در خلال مصاحبه تان به نکته ای اشاره کردید که مجلس و کمیسیون فرهنگی ادامه کار خانه سینما را با رویه سابق بر نمی تابد.

این اظهار نظر شما حاکی از این است که اشراف قابل توجهی درخصوص عملکرد خانه سینما دارید، لذا بدین گونه و با احترام از شما برای حضور در یک مناظره فرهنگی در همین خصوص دعوت می کنم تا انشأ الله در منظر عمومی و در پیشگاه علاقمندان به این بحث مهم ، کمی به همین سابقه ای که به آن مشرفید و احیاناً هر بحث دیگری درحوزه فرهنگ و هنر که برای شما اهمیت دارد بپردازیم.

زمان و مکان این گفتگو را هم جنابعالی مشخص بفرمایید. بی صبرانه منتظر پاسخ مثبت تان هستم. امیدوارم جنابعالی به شیوه جناب آقای رسایی که ما را از فیض حضورشان در مناظره برنامه «هفت» شبکه سه سیما بی بهره گذاشتند عمل نکنید و موجبات این گفتگوی جذاب را فراهم کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها