گفت‌وگو با پناه برخدا رضایی

اکران فیلم در رمضان، برکت سینماست

اعلام آخرین آمار فروش فیلم های روی پرده؛

هیس ... میلیاردی شد

فروش فیلم سینمایی «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» به کارگردانی پوران درخشنده به یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون و «دهلیز» بهروز شعیبی به ۳۵۰ میلیون تومان رسید.
کد خبر: ۵۸۸۶۴۹
هیس ... میلیاردی شد

علی سرتیپی روز جمعه در گفت و گو با  ایرنا درباره فروش فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» گفت: این فیلم پنجشنبه گذشته (۲۴ مردادماه) در تهران ۷۱ میلیون تومان فروش داشت و با این حساب فروش کلی‌اش در پایتخت به ۷۵۰ میلیون تومان رسید.

وی میزان فروش این فیلم در شهرستان ها را ۴۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: استقبال از فیلم «پوران درخشنده» همچنان ادامه دارد.

این پخش‌ کننده درباره فروش‌ «دهلیز» به کارگردانی بهروز شعیبی هم گفت: پنج‌شنبه گذشته فروش این فیلم در تهران ۳۱ میلیون تومان بود که با احتساب این رقم، فروش کلی فیلم در تهران از ۲۴۰ میلیون تومان گذشت. همچنین فروش «دهلیز» در شهرستان‌ها هم به ۱۱۰ میلیون تومان رسیده است.

وی با تاکید بر افزایش استقبال از «دهلیز» در روز‌های گذشته، خاطرنشان کرد: دو روز است که استقبال مخاطبان و به ‌تبع آن فروش فیلم آقای بهروز شعیبی افزایش یافته و به جایگاه دوم فروش سینماها آمده است. به‌نظر می‌رسد در روز‌های آتی روند صعودی استقبال مخاطبان «دهلیز» همچنان ادامه داشته باشد.

علی سرتیپی درباره فروش «گذشته» اصغر فرهادی نیز عنوان کرد: این فیلم پس از ۹ هفته اکران در سینماهای تهران، فروش یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومانی را رد کرده است و نمایش آن همچنان در سینماهای آزادی، فرهنگ ،ملت ، زندگی و موزه سینما ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها