دبیر پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت در افتتاحیه این مراسم که در مزار شهدای کرمانشاه برگزار شد، گفت: برنامه‌های متعددی در این جشنواره اجرا می‌شود و شایسته است که با پرداختن به موسیقی دفاع مقدس یاد و خاطره شهدا را گرامی داریم.
کد خبر: ۵۸۸۱۵۴
جشنواره موسیقی مقاومت بزرگداشتی برای یاد شهدا است

محمد گلریز پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت که در مزار شهدای کرمانشاه برگزار شد، گفت: برنامه‌های متعددی در این جشنواره اجرا می‌شود و شایسته است که با پرداختن به موسیقی دفاع مقدس یاد و خاطره شهدا را گرامی داریم.  

وی افزود: امروز در افتتاحیه این جشنواره در مزار شهدای کرمانشاه تجدید میثاق کردیم و این برنامه هم‌زمان در مرقد امام راحل اجرا می‌شود و از 23 الی 26 مردادماه سال‌جاری ادامه خواهد یافت.  

گلریز با بیان اینکه حجم برنامه‌ها نسبت به سال گذشته بیشتر است، اظهار کرد: امسال سرودی به عنوان «سرود مقاومت» توسط 200 نفر از نوجوانان و جوانان ستاد مساجد کشور در این جشنواره اجرا می‌شود و برنامه‌ای در مزار شهید آوینی و برج میلاد نیز خواهیم داشت.  

دبیر پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت با اشاره به اینکه از پنج هنرمند موسیقی پاپ دعوت کرده‌ایم تا در خصوص موسیقی مقاومت برنامه اجرا کنند، افزود: دو بار برای موسیقی مقاومت به کرمانشاه آمده‌‌ام و چند بار هم در دوران دفاع مقدس برای رزمندگان و مردم کرمانشاه برنامه اجرا کرده‌ام. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها