مردی که چند بسته هرویین را بلعیده بود از سوی پلیس دستگیر شد. ماموران او را به بیمارستان بردند تا در یک عمل جراحی هرویین ها را معده اش بیرون بیاورند. اما جراح هم دزد هرویین از آب درآمد.
کد خبر: ۵۸۷۹۹۶
جراح هرویین یک بیمار را دزدید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، ماموران پلیس کراسنویارسک در سیبری شرقی روسیه اعلام کردند که مردی که مقداری هرویین بلعیده بود را به بیمارستان شهر بوگوتول انتقال دادند. یک پزشک جراح مرد را تحت عمل جراحی قرار داد و هرویین ها را از معده اش بیرون آورد.

ماموران پلیس متوجه شدند که پزشک جراح بخشی ازهرویین را برای خودش برداشته است. هنگام مراجعه ماموران به نزد پزشک جراح او تحت تاثیر مواد مخدر بود. پلیس یک بسته پنج گرمی هرویین را نزد او کشف کردند.

پزشک جراح با دو فقره اتهام مواجه است: سرقت مواد مخدر ، حمل و مصرف غیرقانونی هرویین. این پزشک جراح با محکومیت 15 سال زندان مواجه است.

با این حال، پلیس کراسنویارسک در سیبری شرقی هیچ توضیحی را در مورد مردی که بسته های هرویین را بلعیده بود، نحوه کشف و مقدارکلی هرویین بلعیده شده  ، نداده است. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
۰
۰
اهواز پسری نیم كیلو خورده بود بستریش كردن بیمارستان اما هرگز معلوم نشد هرویینها چی شدند!! من اینترنش بودم و بعد از ترخیص هرویینی ازش كشف نشده بود..به هر حال پرسنل اتاق عمل كه نظامی نیستند..براحتی میتونن واسه خودشون بردارن یا از طرف در ازای عدم فاش سازی پول كلون بگیرن..البته این عمل زوری خودش یه تنبیه به نظر من تا حدی كافیه واسه این بدبختاكه از فقر اینكارو با خود میكنن... باید جرایم خشن رو شدیدتر برخورد كرد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها