رئیس سازمان لیگ برتر در خصوص معرفی سلطانی فر به عنوان گزینه تصدی گری وزارت ورزش و جوانان گفت: سلطانی فر متناسب با کارنامه ورزشی اش به عنوان وزیر ورزش پیشنهاد شده است.
کد خبر: ۵۸۵۸۴۱
تاج: سلطانی فر در مدیریت تا به حال تصمیم غلط نگرفته

مهدی تاج رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال  افزود: حسن سلطانی فر بی اطلاع از ورزش نیست. وی مدتی قائم مقام تربیت بدنی بوده است و تا الان هم پیگیر مسائل ورزشی  بوده است.

تاج در ادامه اظهار داشت: سلطانی فر در مدتی که مدیریت ورزش را بر عهده داشت کمتر تصمیمات اشتباه اتخاذ کرده بود و از هر جهت مناسب وزارت ورزش است.

رئیس سازمان لیگ برتر درباره اولویت های وزیر ورزش جدید گفت: باشگاه ها موتور توسعه ورزش هستند بر این اساس اولویت اول وزیر ورزش باید خصوصی سازی باشگاه ها باشد همچنین واگذاری ورزشگاه ها به باشگاه ها باید در اولویت دوم قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: امیدوارم سلطانی فر با سابقه ورزشی که دارد بتواند رای اعتماد از مجلس را بگیرد و وزیر ورزش شود.


تاج درباره جلسه اش با رویانیان بیان داشت: رویانیان مدیر عامل پرسپولیس برنامه هایش برای افزایش حق پخش تلویزیونی و  توضیحات لازم در برنامه های شبکه تلویزیونی باشگاه پرسپولیس را به ما ارائه داد.
رئیس سازمان لیگ برتر در ادامه تصریح کرد: حق پخش تلویزیونی و بلیت فروشی باشگاه پرسپولیس 2 میلیارد و 300 میلیون تومان است که امسال این رقم به 2 میلیارد و 700 میلیون تومان افزایش می یابد
تاج بیان کرد: حق پخش تلویزیونی باشگاه پرسپولیس بیش از یک سی ام آن چیزی است که رویانیان بیان کرده است.

وی عنوان کرد: صدا و سیما بدهی های قبلی اش از حق پخش تلویزیونی را تسویه کرده است همچنین ما این هفته جلسه ای با تقدس نژاد معاونت سیما داریم تا در مورد حق پخش تلویزیونی به توافقاتی برسیم.

رئیس سازمان لیگ برتر در پایان بیان کرد: به هر حال ما امیدوار هستیم که صدا و سیما حق پخش تلویزیونی را افزایش دهد تا بتوانیم مطالبات باشگاه ها را پرداخت کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها