سرمربی تیم فوتبال فولاد می‌گوید در حال حاضر به دنبال ذخیره امتیاز هستیم تا شرایطمان را از نظر کیفی، فنی و ارایه بازی خوب، بالا ببریم.
کد خبر: ۵۸۵۷۸۱
فرکی: سه امتیاز خارج از خانه را می‌خواهیم


 حسین فرکی درباره سومین دیدار تیمش در لیگ برتر برابر صبای قم اظهارکرد: دیدار با صبا با توجه به شرایطی که این تیم در صدر جدول دارد، می‌تواند بازی خوبی باشد.

وی ادامه داد: باتوجه به یک برد و یک باختی که طی دو هفته ابتدایی لیگ تجربه کرده‌ایم، در بازی سوم مقابل صبا که انگیزه صدرنشینی نیز دارد، تمام تلاش‌مان این است سه امتیاز را در خارج از خانه کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد بیان کرد: تیم‌مان از آمادگی خوبی برخوردار است و روز به روز نیز در حال بهتر شدن هستیم. تنها نگرانی ما مربوط به مصدومان تیم است که امیدوارم هر چه سریع‌تر بتوانند کار خود را در کنار سایر بازیکنان دنبال کنند.

وی افزود: ایوب والی روز گذشته تحت عمل جراحی زانو قرار گرفت و شش هفته از میادین دور خواهد بود که امیدوارم هر چه زودتر به شرایط عادی بازگردد. علاوه بر او جعفری، چاوز و محمدرشید مظاهری نیز مصدوم هستند که همگی این بازیکنان به دیدار برابر صبا نمی‌رسند. مظاهری از ناحیه دست، تحت عمل جراحی قرار گرفته که البته چند جلسه‌ای است که با تیم تمرین می‌کند.

فرکی گفت: اکنون انتظار زیادی از بازیکنانم ندارم که مانند فصل گذشته یک بازی زیبا و همراه با برد را ارایه دهند. به نظرم در شرایط فعلی، نیاز به زمان بیشتری داریم تا بتوانیم ضمن ارایه فوتبال خوب، نتیجه خوبی را هم به دست آوریم.

وی عنوان کرد: اکنون ما در میانه جدول هستیم و باتوجه به این که شروع لیگ است، خیلی نمی‌توان درخصوص تیم‌ها صحبت کرد و پیش بینی این که چه تیمی شانس قهرمانی دارد و چه تیم‌هایی گزینه سقوط هستند، زود است ولی امیدوارم فولاد به شرایط بهتری برسد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال فولادخوزستان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر کشور از ساعت 22 روز سه شنبه (15 مردادماه) میهمان صبا خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها