موانع اصلی از پیش روی ما برداشته شده است

افشارزاده:2 ماه دیگر انتخابات کمیته المپیک برگزارمی شود

مسعود سلطانی فر گزینه مناسبی برای وزارت ورزش و جوانان است چرا که شناخت خوبی از ورزش ایران دارد.
کد خبر: ۵۸۵۷۷۴
افشارزاده:2 ماه دیگر انتخابات کمیته المپیک برگزارمی شود


بهرام افشارزاده  افزود:زمانی که سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش کار خود را رسما آغاز کند، نهایتا یک یا دو ماه بعد انتخابات کمیته ملی المپیک را برگزار می کنیم، چرا که موانع اصلی از پیش روی ما برداشته شده است.
وی افزود: اساسنامه کمیته ملی المپیک مشکلی ندارد و مورد تایید کمیته بین المللی المپیک(ioc ) است و تنها برخی از فدراسیون ها اساسنامه خود را تغییر داده و باید مشکلشان را برطرف کنند.
انتخابات کمیته ملی المپیک باید تابستان سال گذشته بعد از المپیک لندن برگزار می شد، اما به دلیل آنچه که تاییدنشدن اساسنامه کمیته ملی المپیک و فدراسیون های ورزشی ایران اعلام شد، این انتخابات هنوز برگزار نشده است.
دبیر کل کمیته ملی المپیک در خصوص معرفی مسعود سلطانی فر به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان به مجلس، گفت: از معرفی سلطانی فر خوشحال هستم، چرا که وی سابقه خوبی در ورزش دارد و با توجه به اینکه به عنوان مدیرکل در چند استان فعالیت داشته و سابقه حضور در سازمان تربیت بدنی را دارد گزینه ایده آلی خواهد بود.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا با تغییرات انجام شده در وزارت ورزش همکاری بیشتری بین کمیته و وزارت صورت خواهد گرفت، به ایرنا گفت: ما هیچ مشکلی نداشته و همواره با وزارت ورزش همکاری خوبی داشته ایم و این همکاری با حضورسلطانی فر که از دوستان نزدیک من است بیشتر خواهد شد.
وی اظهار داشت: مطمئن هستم می توانیم با کمک یکدیگر برنامه ریزی دقیقی که از چندی پیش آغازکرده ایم را به بهترین شکل به اجرا درآورده و دربازی های آسیایی اینچئون به نتایج درخشانی دست یابیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها