با حضور معاون اول رئیس جمهور صورت گرفت؛

آغاز آبگیری سد سیاه زاخ دیواندره

معاون اول رئیس جمهور گفت: اقدامات و برنامه های هشت ساله دولت احمدی نژاد واضح و آشکار است و به همین دلیل ما دولت را با صورت جلسه و کارهای انجام شده تحویل می دهیم.
کد خبر: ۵۸۳۰۰۴
دولت را با صورت جلسه تحویل می‌دهیم

محمد رضا رحیمی شامگاه جمعه در مراسم افتتاح و بهره برداری از چندین طرح بهداشتی و درمانی در مرکز جراحی قلب شهید بروجردی سنندج اظهار داشت: اقدامات و برنامه های دولت احمدی نژاد واضح و آشکار است و به همین دلیل ما دولت را با صورت جلسه تحویل می دهیم.

وی با بیان اینکه مردم نباید حرف های دروغ در مورد عملکرد دولت احمدی نژاد را باور کنند، گفت: اقدامات و برنامه های دولت احمدی نژاد در سراسر کشور به ویژه استان کردستان در طول هشت سال اخیر آشکار است و به همین دلیل ما با این وضعیت دولت را تحویل می دهیم تا کسانی که مدعی هستند ببینیم می توانند بعد از هشت سال یا 16 سال با این وضعیت دوباره کشور را تحویل دهند.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه دولت نهم و دهم در تمامی حوزه‌ها غوغا کرده است، گفت: مثلا در همین حوزه بهداشت و درمان ما غوغا کردیم هر چند که طی سال گذشته و امسال با توجه به تحریم های صورت گرفته در زمینه تامین برخی از داروها دچار مشکل شدیم ولی در سایر بخش ها عملکرد فوق العاده است.

رحیمی بیان کرد: استان کردستان ظرفیت های خوبی را در تمامی بخش ها در اختیار دارد که انتظار می رود با استفاده از این ظرفیت ها زمینه و شرایط برای جهش اصلی و پرواز کردستان به سمت توسعه همه جانبه فراهم شود که تمامی زیرساخت های مورد نیاز در این بخش ها به صورت کامل فراهم شده است.

وی با بیان اینکه دولت در طول هشت سال اخیر قدم های خوبی در راستای توسعه همه جانبه استان کردستان برداشته شده است، یادآور شد: هم اکنون زیرساخت ها برای توسعه کردستان آماده است و کافی است که در این بخش سرمایه گذاری بخش خصوصی جذب شود تا فرصت برای پرواز و جهش اساسی این استان در تمامی حوزه فراهم شود.

معاون اول رئیس جمهور در پایان گفت: در طول عمر دولت های نهم و دهم پروژه ها و طرح های متعددی در این استان اجرایی شد که خوشبختانه میزان کارهای صورت گرفته با دولت های قبلی به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست.

محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور ظهر جمعه به همراه شماری از وزراء وارد سنندج شد و در مراسم افتتاح و بهره براری از شماری طرح و پروژه عمرانی، تولیدی و خدماتی در این استان حضور پیدا کرد. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها