رئیس جمهور در شبکه یک سیما:

یک ساعت هم بدون برنامه نبوده‌‌ایم

رئیس‌جمهور با بیان اینکه با اتکاء ‌به ملت ایران می‌شود کارهای بسیار بزرگ انجام داد، گفت: ملت ایران توانایی انجام کارهای بزرگی را دارد که خارج از تصور آدم‌های کوچک است و یا حتی آدم‌هایی که خیال می‌کنند بزرگ هستند؛ چرا که ملت ایران یک ملت بی پایان است.
کد خبر: ۵۸۲۱۹۷
ملت ایران توانایی انجام کارهای بزرگی را دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،  محمود احمدی‌نژاد بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) در مراسم رونمایی از سامانه جامع اطلاعات مالیاتی کشور در وزارت امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه باور من این است که ملت ایران این شایستگی را دارد که بر بلندترین قله‌ها بایستد، گفت: اینکه باور من است یعنی ایمان دارم، ایمانی که متکی بر آگاهی از ظرفیت‌های بی پایان ملت ایران است؛ ملت ایران می‌تواند و باید پیشگام ، الگو، مرجع و پرچمدار باشد.

رئیس‌جمهور اظهار داشت: باید عظمت ملت ایران را باور کرد و متناسب با آن همت‌ها را برای حرکت تجمیع کرد و هیچ‌کس حق ندارد معیار اندازه‌گیری ملت ایران و مبنای تنظیم برنامه‌های تحولی را توان محدود خودش قرار دهد.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه ملت ایران استعدادهای فراوان و بی نظیری دارد، تصریح کرد: هر کس استعدادها و توان ملت ایران را محدود و یا مسدود نماید و سقف پرواز او را پایین بگیرد به گونه‌ای که استعدادهای این ملت فرصت شکوفایی نیابد، هم به خود و هم به ملت ایران جفا کرده است. هر کس هر قدر هم که بالا باشد، سقف پرواز ملت ایران نیست، بلکه سقف پرواز ملت ایران یک افق بی نهایت است.

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه با اتکاء به استعدادها و توانایی‌های ملت ایران می توان در سخت‌ترین شرایط هزاران کار بزرگ انجام داد، خاطرنشان کرد: هر کس می‌خواهد وارد عرصه‌های اجتماعی در این کشور شود، باید به ملت و ظرفیت‌های آن باور و اتکاء داشته باشد.

احمدی‌نژاد با اشاره به شعار «ما می‌توانیم» ، گفت: طبیعی است که با بالا رفتن سن، توان جسمی افراد کاهش یابد و فرسایش جسم بر همت و اراده افراد تاثیر بگذارد ولی امروز با افتخار و اعتقاد می‌گویم که باور بنده به توانمندی‌های ملت ایران دهها برابر شده است.

رئیس‌جمهور اضافه کرد: امیدوارم اندیشه‌ای که امروز در وزارت امور اقتصادی و دارایی حاکم است روز به روز به حرکت خود ادامه داده و گسترش یابد و هر روز بیش از پیش در خدمت اهداف الهی و آرمانهای بشری ملت ایران رو به جلو حرکت کند.

احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر صمیمانه از کارکنان و مدیران وزارت امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: بنده حدود سی سال سابقه کار اجرایی و حضور در بخش‌های مختلف نظام را داشته‌ام و از نزدیک از حجم و شرایط کارها مطلع بودم و به خوبی می‌دانم که امروز در این وزارتخانه چه اتفاقات بزرگی افتاده و چه اقدامات ارزنده‌ای صورت گرفته است.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه البته هنوز به ملت بدهکار بوده و در ابتدای کار هستیم، اظهار داشت: باید بایستیم و تلاش کنیم تا اندیشه‌ای که شما بر مبنای آن خالق تحولات بزرگ در وزارت امور اقتصادی و دارایی و عرصه اقتصاد کشور بودید تبدیل به فرهنگ شده و بر همه شئون کشور غالب شود تا هیچ کس نتواند مانع به جلو حرکت کردن آن شده یا حتی سرعت حرکت آن را کم کند و بنده ایمان دارم که این اتفاق خواهد افتاد.

احمدی‌نژاد با تشکر مجدد از وزارت امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: مجموعه همکاران وزارت اقتصاد و دارایی همکاری و همراهی بسیار خوبی با اهداف دولت داشته‌اند و به جرات می‌توانم بگویم منسجم‌ترین تیم مدیریتی در طول تاریخ کشور از زمان ایجاد نظامات اداری جدید همین تیم مدیریتی است که وزارت امور اقتصادی و دارایی را اداره می‌کند؛ چرا که همه آنان صمیمانه در راستای اهداف تلاش کردند و بنده به وجود همه شما افتخار می‌کنم.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: البته کار تمام نشده است و تازه آغاز راه است و کسانی که اهداف بلند انسانی دارند با تغییر عناوین و افراد، اراده‌شان تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد؛ شما خواهید ماند و آینده متعلق به شما و متعلق به ملت ایران است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
یحیی كول صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
۰
۰
ملت ایران بزرگ است وازادگان هم جزو همین ملت كه ابروی ملت را در دوران وحشتناك اسارت به لطف خدا خریدند.حالا چرا حقوق 23 سال عقب افتاده این بخش از ملت داده نمی شود؟

نیازمندی ها