برخورد با فروشندگان دارو در ناصر خسرو

دستگیری 97 نفر از اراذل و اوباش در تهران

رییس پلیس تهران بزرگ با اشاره به اجرای مرحله سوم طرح برخورد با اراذل و اوباش از دستگیری 97 نفر از اراذل و اوباش و سارقان زورگیر در این طرح خبر داد.
کد خبر: ۵۸۲۱۰۳
دستگیری 97 نفر از اراذل و اوباش در تهران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سردار حسین ساجدی نیا با اشاره به اجرای مرحله سوم طرح برخورد با اراذل و اوباش و مخلان نظم عمومی گفت: پلیس تهران بزرگ بنابر درخواست شهروندان و در راستای اجرای طرح امنیت محله محور شب گذشته و بامداد امروز این طرح را اجرا کرد.

وی افزود: طی یک عملیات مشترک که از سوی پلیس امنیت عمومی، پلیس پیشگیری و یگان امداد تهران بزرگ در مراکز غرب، جنوب و مرکزی تهران انجام شد ماموران این یگان ها موفق به دستگیری 97 نفر از اراذل و اوباش و سارقان زورگیر شدند.

این مقام انتظامی گفت: این متهمان پس از بازجویی به مراجع قضایی معرفی می شوند در حالی که تعدادی از دستگیر شدگان دارای شاکی خصوصی بوده و تعدادی نیز فراری بودند که پس از اقدامات اطلاعاتی و تحقیق در این زمینه شناسایی و بازداشت شدند.

سردار ساجدی نیا اظهار کرد: متهمان به اتهام هایی چون شرارت، زورگیری و ایجاد مزاحمت برای شهروندان بازداشت شده اند و پلیس به آگاهی شهروندان می رساند که طرح های امنیت محله محور قاطعانه اجرا می شود تا جایی که رضایت شهروندان در این زمینه جلب شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: پلیس پایتخت به دفعات متعدد در محدوده ناصرخسرو طرح هایی را اجرا و با فروشندگان غیرقانونی دارو برخورد کرده است و به طور مثال یک ماه پیش پلیس آگاهی پایتخت اقدام به برخورد با این افراد کرد و در آینده نیز به محض اطلاع از حضور این افراد با این مجرمان برخورد خواهیم کرد.

وی در ادامه از کاهش سرقت های خشن در شهر تهران اشاره کرد و گفت: در سال جاری سرقت های خشن کاهش چشمگیری داشته است اما شاهد افزایش سرقت های خرد هستیم که البته با آغاز ماه مبارک رمضان میزان سرقت های خرد نیز کاهش چشمگیری داشته است.

سردار ساجدی نیا همچنین ضمن تشکر از شهروندان برای همکاری با پلیس اظهار کرد:در روزهای اخیر تعداد زیادی باند سرقت و مواد مخدر از سوی پلیس تهران بزرگ شناسایی و منهدم شده و همچنین پلیس مبارزه با مواد مخدر با اجرای طرح در مناطق جنوب و غرب تهران همچون بازار، هرندی و فرحزاد اقدام به پاکسازی این مناطق کرده که در نتیجه معتادان به کمپ های ترک اعتیاد و توزیع کنندگان مواد مخدر به مرجع قضایی معرفی شدند.

رییس پلیس تهران بزرگ با اشاره به اینکه موضوع اهانت به بانوی محجبه آن طور که در رسانه ها مطرح شده است، نیست، تاکید کرد: بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ بررسی را در دستور کار خود قرار دادند. با انجام تحقیقات در این زمینه مشخص شد آن گونه که در رسانه ها مطرح شده است نبوده و هر دو طرف این موضوع به مرجع قضایی معرفی شدند. پلیس در این مورد دستگیری نداشت اما پس از ارسال پرونده به مراجع قضایی شاکی اعلام رضایت کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
قدرت الله
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
۰
۰
باوركنیدكه داروفروشان ناصرخسروهمیشه درآن محل هستند مگرانهاراگرفته وآزادنكنند.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها