پیام باشگاه منچستر یونایتد به چلسی و آرسنال:

رونی را به شما نمی فروشیم

مقصد نامعلوم مهاجم من یونایتد

رونی: می روم چون هنوز فرگوسن قدرت دارد

وین رونی معتقد است سر الکس فرگوسن هنوز هم قدرت اصلی را در منچستریونایتد در دست دارد و دلیل اصلی او برای ترک این باشگاه هم همین است.
کد خبر: ۵۸۱۲۰۷
رونی: می روم چون هنوز فرگوسن قدرت دارد


به گزارش گاردین، ممکن است در عمل ، فرگوسن هیچ نفوذی روی دیوید مویس سرمربی جدید تیم و ارزشی که او برای رونی قائل است ، نداشته باشد ولی تصور این که هنوز هم صدای سرمربی سابق از همه صداها در این باشگاه بلندتر است این مهاجم را به ترک تیم واداشته است.
هرچند که مویس گفته است می خواهد رونی در اولد ترافورد بماند و فروشی نیست ولی این بازیکن ۲۷ ساله کماکان عزم رفتن دارد.
رابطه رونی و فرگوسن در اواخر فصل گذشته شکرآب شد تا جایی که این مهاجم در اواخر فصل خواستار تشکیل جلسه ای برای روشن شدن آینده اش در این تیم شد.
درجریان بحث ها رونی گفت اگر قرار باشد در ترکیب ثابت قرار نگیرد و در بازی های بزرگ منچستریونایتد جزو تیم نباشد راه خروج از باشگاه را در پیش خواهد گرفت.
متعاقب آن، فرگوسن ادعا کرد که رونی رسما درخواست انتقال از باشگاه را داده، چیزی که بعدها یونایتد پذیرفت اصلا صحت نداشته است. با این حال پس از انتخاب مویس به عنوان سرمربی ، فرگوسن او را به خانه اش دعوت کرد تا اختلافاتش را با سرمربی سابق اش در اورتون که اکنون به یونایتد آمده برطرف کند. رونی معتقد است که شاید آن جلسه تاثیر عکس داشته است.
مویس گفته می خواهد این مهاجم را به جایگاه خود برساند در عین حال چلسی هم منتظر پاسخ رد پیشنهاد ۲۰ میلیون پوندی خود برای رونی است. چلسی در روزهای آینده هم بخت خود را امتحان کند.
رونی که در نخستین روز ازتور سه هفته ای آسیایی منچستریونایتد به دلیل مصدومیت همسترینگ به خانه بازگشت اکنون بهبود یافته و می تواند دوچرخه سواری کند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها