ارتباط خوبی بین ملی‌پوشان 98 و 2014 برقرار شد

منصوریان: استقلالی ها باید دور یک میز مسائل‌ را حل کنند

نکونام، فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی باید دور یک میز مسائل را حل کنند و نکونام در استقلال بماند.
کد خبر: ۵۸۱۱۹۸
منصوریان: استقلالی ها باید دور یک میز مسائل‌ را حل کنند


علیرضا منصوریان در پایان دیدار نمادین تیم ملی در جمع خبرنگاران، گفت: بازی خیلی خوبی بود، همه دور هم جمع شدیم البته بهتر این بود که بازیکنان دو تیم با یکدیگر قاطی می‌شدند. جای برخی بازیکنان مثل علی دایی، محمد خاکپور و خداداد عزیزی هم خالی بود. نمی‌دانم چرا آنها نیامدند هرکس دلیل خودش را دارد.

وی ادامه داد: بهتر بود یک ماه جلوتر در شبکه ورزش تبلیغات وسیعی برای این بازی انجام می‌شد، با این حال دست فدراسیون درد نکند که ارتباط خوبی بین دو تیم 98 و 2014 برقرار کرد. یک تشکر ویژه هم از تماشاگران باید بکنم که 12 نیمه شب آمدند و این بازی را تماشا کردند. آنها یار دوازدهم تیم ملی هستند. ای کاش یک دیدار هم بین تیم ملی 2014 و 2006 برقرار شود تا تیم ملی بداند چه منبع حمایتی بزرگی دارد و برای اولین بار بتواند از گروهش در جام جهانی صعود کند.

منصوریان در مورد وضعیت نکونام در استقلال گفت: با او چند روز پیش صحبت کردم، قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده هم متفق‌القول خواهان حضور او در استقلال هستند اما یکسری شرایط باید فراهم شود. قلعه‌نویی،‌نکونام و فتح‌الله‌زاده باید دور یک میز بنشینند و مسائل‌شان را حل کنند. کاپیتان تیم ملی باید در استقلال بماند. این حضور به سود دو طرف است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها