فتح‌الله‌زاده: امیدوارم پرسپولیسی ها بی‌ پولی تیم را تحمل کنند

آقای رویانیان،امسال در ستاد سوخت نیستی که پورشه بدهی!

آقای رویانیان امسال که در ستاد سوخت نیستی قطعا نمی‌توانی به بازیکنانت پورشه بدهی.
کد خبر: ۵۸۰۸۹۵
آقای رویانیان،امسال در ستاد سوخت نیستی که پورشه بدهی!


 علی فتح‌الله‌زاده نسبت به صحبت‌های مدیر‌عامل باشگاه پرسپولیس در چند روز گذشته واکنش نشان داد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ابتدای این گفت‌وگو اظهار داشت: به دلیل اینکه در این چند وقت گذشته رویانیان وضعیتش مشخص نبود حرفی نزدم اما وقتی دیدم نه تنها خودش بلکه عده‌ای دیگر را علیه من بسیج کرده خواستم که پاسخ صحبت‌هایش را بدهم.

وی افزود: هنگامی که با هم در برنامه ورزش و مردم حاضر شده بودیم همه چیز به خوبی و خوشی تمام شده بود ولی حالا می‌گویم که وقتی گفته بودم شما به بازیکنانتان پورشه می‌دهید و بازیکنان من با چک‌های برگشتی زندگی می‌کنند حرف سال گذشته را زدم به این دلیل که هنوز تاریخ چک‌های بازیکنان من نرسیده که بخواهم در مورد فصل جدید حرف بزنم.

فتح‌الله‌زاده افزود: هنوز هم روی صحبت‌هایم هستم و می‌گویم که سال گذشته پورشه به بازیکنان دادید اما این کار را وقتی انجام می‌دادید که در ستاد سوخت بودید اما حالا که از این ستاد رفته‌اید خبری از پورشه نیست. سال گذشته سقف قرارداد وجود داشت و به ما مجوز نمی‌دادند که بازیکنی بالای سقف قرارداد ببندد اما شما سال گذشته سقف را شکستید و با قول‌های کلان و رقم‌های بالا فوتبال را خراب کردید.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه گفت‌وگو با فارس تاکید کرد: امسال سقفی وجود ندارد و چیزی نیست که بخواهیم آن را پنهان کنیم اما محض اطلاع شما باید بگویم که ما سقف را رعایت کردیم هرچند باید با شما فرق داشته باشیم چون تیم ما در جمع 8 تیم برتر آسیا حضور دارد و باید انتظارات هوادارانم را برآورده کنم. اینکه گفته‌اند من 5 بازیکن بالای یک میلیارد و نیم گرفته‌ام صحت ندارد و اشتباه به عرض رویانیان رسانده‌اند چون فکر می‌کنم او خودش این کار را انجام داده است. آن بازیکنی که هر یک روز در میان مصاحبه می‌کند و حتی ادب را رعایت نمی‌کند سال گذشته پورشه‌اش را گرفت و حتی بازی هم نمی‌کرد. همین شد که پرسپولیس هفتم و یا سیزدهم شد. جالب است حالا همان بازیکن در حالی که لیگ شروع نشده به خاطر دریافت نکردن مطالباتش اعتراض می‌کند. آقای بازیکن چرا سالی که پورشه گرفتی اعتراض نکردی؟ امیدوارم امسال که رویانیان می‌خواهد کمتر پول بدهد آن بازیکن بتواند شرایط باشگاهش را تحمل کند.

فتح‌الله زاده تصریح کرد: آقای رویانیان شما به کار خودت ادامه بده و من هم به کار خودم ما هم هرچه دلمان بخواهد قرارداد می‌بندیم و مثل شما نیستیم که از این طرف و آن طرف پول بگیریم و با پول‌های دیگرمان قاطی کنیم. دو سال است در این فوتبال هستی اما موفقیتی نداری.

وی در خصوص اظهارات امیر قلعه‌نویی مبنی بر اینکه اعلام کرده از نکونام خبر ندارد گفت: آن شبی که من با نکونام صحبت کردم آخر وقت بود و بلافاصله به مشهد رفتم به همین خاطر وقت نشد به قلعه‌نویی بگویم که با نکونام به توافق رسیدیم.

فتح‌الله زاده در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که قلعه نویی نکونام را نمی‌خواهد به فارس گفت: اصلا اینطور نیست اگر قلعه‌نویی گفته نکونام را نمی‌خواهد پس چرا من با او وارد مذاکره شدم؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
میترا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
۰
۰
اگه شما هم می تونید به بازیكنانتون پورشه بدین - حرف دیگی نمودن توی فوتبال كه همش گیردادین به آقای رویانیان- ضمنا خیلی به جزهشت تیم بودن در اسیا ننازیدفكر كنم 6تایی بودنتون یادتون رفته
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها