انریکه، جدی ترین گزینه هدایت بارسلونا؛

سرطان تیتو عود کرد

عود کردن سرطان غدد بزاق باعث شد تا تیتو ویلانووا از سرمربی گری بارسلونا کناره گیری کند که این تصمیم مورد موافقت سران بارسا قرار گرفت.
کد خبر: ۵۸۰۸۸۷
سرطان تیتو عود کرد


به گزارش سایت جام جم ورزشی و به نقل از پایگاه خبری ساکرنت؛ تیتو به دلیل شدت گرفتن دوباره بیماری اش امکان هدایت بارسلونا را ندارد و به همین دلیل استعفاد داد تا در بازگشت به نیویورک درمانش را پیگیری کند.

در همین حال رییس باشگاه بارسلونا اعلام کرد که جانشین ویلانووا چهارشنبه این هفته مشخص می شود. در حالی که ویاش بواش، انریکه و بیلسا به عنوان گزینه های جانشینی ویلانووا معرفی می شوند باشگاه بارسلونا هنوز خبری را در این مورد تایید نکرده است.

راسل رییس باشگاه بارسلونا با تایید این خبر که استعفای ویلانووا پذیرفته شده است گفت: تیم اکنون روحیه خوبی ندارد و به همین دلیل دیدار های تدارکاتی لغو شده است. سلامتی ویلانووا فعلا مهم ترین مساله است . ما قطعا پیگیر روند درمانی تیتو در نیویورک خواهیم بود. وی افزود: با کمال تاسف باید اعلام کنم که هدایت بارسلونا برای ویلانووا غیر ممکن است و او باید پیگیر معالجاتش باشد. تمایلی برای جدایی او نداشتیم اما اکنون چاره ای نداریم جز اینکه جانشین او را ظرف چند روز آینده اعلام کنیم.

رسانه های اسپانیایی با گمانه زنی های مختلف انریکه را به عنوان اصلی ترین گزینه هدایت بارسلونا معرفی کرده اند. به نظر آنها این مربی از هر گزینه دیگری به بارسلونا نزدیک تر است.

اما انعکاس خبر عود مجدد سرطان ویلانووا واکنش های مختلفی را به همراه داشته است. بسیاری از چهره های سرشناس فوتبال دنیا از جمله مسی، مورینیو، فرگوسن، بازیکنان بارسلونا، پلگرینی، مویس، رونالدو ، تنی چند از ستاره های NBA آمریکا و ده ها چهره سرشناس دیگر با تماس تلفنی و ارسال پیام های مختلف برای ویلانووا آرزوی سلامتی کردند.

 تیتو ویلانووا در مدت حضور خود در بارسلونا توانست طی 53 بازی که هدایت آبی اناری‌ها را بر عهده داشته باشد، 38 پیروزی کسب کند و بارسلونا را با 100 امتیاز به قهرمانی در لیگا برساند، آن هم در شرایطی که تقریبا نیمی از فصل را به درمان بیماری‌اش در نیویورک پرداخت و تیم را از راه دور هدایت کرد.

ویلانووا در هفته اخیر با گواردیولا وارد یک جنگ لفظی رسانه ای شده بود .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها