اولویت‌مان حل مسالمت آمیز مشکل دنیزلی است

قراردادی گم نشده!

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس :

امیدوارم کار ما با دنیزلی به شکایت نرسد

مصطفی شکری مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: دنیزلی سرمربی سابق پرسپولیس باید بخشی از دریافتی خود را مجددا به ما برگرداند.
کد خبر: ۵۸۰۸۸۰
امیدوارم کار ما با دنیزلی به شکایت نرسد


 مصطفی شکری  اظهار داشت: پس از بررسی‌های پرونده شکایت دوتال از پرسپولیس ما این موضوع را دقیق بررسی کردیم و لایحه دفاعیه خود را امروز به فیفا می‌فرستیم.

وی افزود: او مدعی شده 120 هزار دلار به وی بدهکاریم که ما هم گفتیم که این درخواست صحیح نیست و مبلغ کمتری باید به این بازیکن بدهیم.

شکری تصریح کرد: از طرف دیگر به دوتال اعلام کردیم که حق شکایت به فیفا را نداشت و باید طبق قرارداد موضوع را ابتدا در کمیته انضباطی ایران حل می‌کرد. الان هم توقع داریم فیفا این پرونده را رد صلاحدید کند و به ایران برگرداند.

شکری همچنین در خصوص مصطفی دنیزلی نیز به فارس گفت: ما با دنیزلی بسیار خوب و منطقی تا به این لحظه پیش رفته‌ایم اما طلب دیگر از وی داریم که امیدوارم هر چه سریع‌تر آن را پرداخت کند تا کار به فیفا و شکایت نکشد. ما دوست داریم با دنیزلی تا آخر با صلح و بدون هیچ مشکلی رو به جلو برویم البته قطعا به دنبال حق باشگاه هستیم ومی‌خواهیم مشکلی در این باره نداشته باشیم. دنیزلی باید مبلغی دیگر از دریافتی‌اش را به ما برگرداند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها