اختصاصی جام جم ورزشی از ستاد منشور اخلاقی

آقای «م» حق مربیگری در لیگ برتر را ندارد

استعلام ستاد منشور اخلاقی برای یکی از سرشناس ترین مربیان لیگ برتری نتیجه ای را به دنبال نداشته تا جایی که با تداوم شرایط کنونی، این فرد نمی تواند در سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر مربیگری کند.
کد خبر: ۵۸۰۷۰۴
آقای «م» حق مربیگری در لیگ برتر را ندارد

به گزارش جام جم ورزشی، در حالی که این روزها خبر صادر نشدن مجوز مربیگری برای 17 مربی ایرانی حسابی خبر ساز شده، بازهم خبر داغ دیگری از ستاد منشور اخلاقی کشور به بیرون درز کرده است. خبری با این مضمون که یکی از افرادی که برای او مجوز مربیگری صادر نشده از شناخته شده ترین مربیان فوتبال کشورمان بوده و موفقیت های بسیاری را در عرصه باشگاهی بدست آورده است.
ماجرا از این قرار است که استعلام مسئولان ستاد منشور اخلاقی برای این مربی تا به امروز نتیجه ای را به دنبال نداشته و مجوز مربیگری این شخص صادر نشده است. در صورتی که شرایط کنونی ادامه یابد این مربی سرشناس نمی تواند تیم خود را در جریان رقابت های سیزدهمین دوره لیگ برتر همراهی کند.
خبر دیگر از ستاد منشور اخلاقی حکایت از آن دارد که آقای « م » از مربیان شناخته شده کشورمان نیز نمی تواند امسال در لیگ برتر مربیگری کند. این مربی نیز از آن دسته مربیانی بوده که سابقه منشوری شدن را در پرونده خود داشته است.
سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر از دوم مردادماه آغاز می شود.  

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها