سخنگوی باشگاه بارسلونا اعلام کرد

حضور مسی در موناکو کذب محض است

سران باشگاه موناکو در ادامه بلندپروازی های این فصل روز گذشته اعلام داشتند که حتی این توانایی را دارند که مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا را بخرند.
کد خبر: ۵۸۰۶۸۱
حضور مسی در موناکو کذب محض است

به گزارش سایت جام جم ورزشی و به نقل از پایگاه خبری تری بال فوتبال؛ اکیپ فرانسه نیز حضور مسی در موناکو را اتفاقی بعید ندانست اما این اخبار باعث شد تا باشگاه بارسلونا واکنش نشان دهد.

سخنگوی باشگاه بارسا اعلام کرد که مسی تحت هیچ شرایطی فروشی نیست و او حتی به بالاترین قیمت ممکن هم به فروش نمی رسد. سخنگوی باشگاه بارسلونا تاکید کرد که انتقال مسی به موناکو کذب محض است.

راسل رییس باشگاه بارسلونا هم اعلام کرد:« اخباری از این دست فقط شایعه و احتمالاتی است که مطبوعات گاهی اوقات به آن می پردازند. این شایعه در زمانی مطرح شده است که مسی جزئی جدایی ناپذیر از باشگاه بارسلونا به شمار می آید و حضور او در تیم دیگر به یک شوخی بی مزه و مضحک می آید. این خیلی خوب است که روسای موناکو می خواهند از این تیم یک چهره جدید بسازند اما اینکه فکر کنند مسی از بارسا جدا می شود بسیار اشتباه است.

گفتنی است باشگاه فرانسوی موناکو که در چند سال اخیر سقوط به دسته دو لیگ فرانسه را هم تجربه کرده بود پیش از این به دنبال جذب کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی رئال مادرید هم بود. موناکو یک ماه پیش فالکائو مهاجم کلمبیایی آتلتیکو  مادرید را با 62 میلیون یورو به خدمت گرفته بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها