محسن بنگر مدافع پرسپولیس می‌گوید بازیکنان پرسپولیس از ابتدای فصل هنوز پولی نگرفته‌اند، اما فشار روی آنها زیاد است.
کد خبر: ۵۸۰۶۳۷
بنگر : از قطر بازیکن می‌گیرند و می‌گویند پول نداریم!


 مدافع تیم فوتبال پرسپولیس  درباره آخرین شرایط این تیم در آستانه آغاز فصل جدید لیگ برتر، اظهار کرد: ما امسال تمرین‌هایمان را خیلی زود شروع کردیم و روند آماده سازی خوبی را طی کردیم. بازی‌های دوستانه خوبی هم داشتیم که بیشتر روی کارهای بدنی تمرکز داشت و این که کادر فنی بتواند شناخت خوبی از بازیکنان به دست بیاورد.

وی درباره شکست پرسپولیس برابر سایپا در آخرین بازی دوستانه، گفت: در بازی دوستانه برد و باخت مهم نیست، آن هم دیدارهای دوستانه قبل از فصل که فشار روی بازیکنان زیاد است. ما هم بدنمان خسته بود و تعویض‌های زیادی هم در تیم انجام شد. از این جهت نیازی به نگرانی نیست.

بنگر درباره ارزیابی خود از وضعیت پرسپولیس در فصل جدید گفت: بازیکنان خوبی به تیم آمده‌اند و زیر نظر دایی تلاش می‌کنیم امسال یکی از جام‌ها را به همراه سهمیه ‌آسیا به دست بیاوریم. همه چیز برای موفقیت ما فراهم است و امیدوارم امسال از شرمندگی هواداران در آییم و با نتایج خوب آنها را خوشحال کنیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره بحث‌هایی که در چند وقت اخیر مبنی بر دادن پول‌های میلیاردی به بازیکنان این تیم وجود داشت ، گفت: متاسفانه برخی دوست دارند که با این حرف‌ها نه تنها تمرکز پرسپولیس ، بلکه تمرکز مردم را برهم بزنند. خودشان با هر بازیکنی که می‌خواهند صحبت می‌کنند و پول هنگفت می‌دهند، اما به پرسپولیس اتهام می‌زنند. الان که فصل شروع نشده و یک و نیم ماه است که در اردو هستیم، هنوز هیچ پولی نگرفته‌ایم، در حالی که بعضی از باشگاه‌ها به بازیکنان خود 50 – 60 درصد قراردادشان را هم داده‌اند. کسی از آنها نمی پرسد که چطور با هافبک‌های تیم ملی قرارداد می‌بندید، اما همه روی پرسپولیس زوم کرده‌اند و می‌خواهند مردم را گول بزنند.

وی ادامه داد: وقتی بازیکنی از قطر را به خدمت می‌گیرند یعنی پول دارند، اما مدام می‌گویند پول نداریم و می‌خواهند به پرسپولیس فشار وارد کنند. هر کس پول زیادی گرفته نوش جانش، اما بازیکنان ما هنوز یک ریال هم نگرفته‌اند.

بنگر درباره دیدار پرسپولیس با تراکتورسازی در هفته‌ اول لیگ هم به ایسنا گفت: بازی‌های هفته‌ اول کمی سخت است و هنوز تیم‌ها آماده نیستند. باید کاملا هوشمندانه وارد زمین شویم. درست است که کریمی و انصاری فرد به تراکتورسازی رفته‌اند و الان برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنند، اما آنها پرسپولیسی‌اند. اینجا خانه علی کریمی است و هر وقت که بخواهد می‌تواند برگردد. ما هم نه با آنها کری می خوانیم و نه بحثی داریم، امیدوارم بازی زیبایی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها