رییس کمیته انضباطی اعلام کرد:

بدهکاران لیگ برتر

صبای قم پیش‌تر با یک میلیارد و 500 میلیون تومان صدرنشین باشگاه‌های بدهکار بود اما در حال حاضر استقلال صدرنشین بوده و پرسپولیس هم در رده دوم قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۸۰۶۳۵
بدهکاران لیگ برتر


اسماعیل حسن‌زاده با اشاره به برخی توصیه‌ها که برای بخشیده شدن خاطیان صورت می‌گیرد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما معیارهای خاص خودمان را داریم و سوابق بازیکنان را هم می‌بینیم. در واقع ما کار خودمان را می‌کنیم و ممکن است یک جایی تشخیص دهیم که به چه کسی کمک کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که مطالبات مربیان از باشگاه‌ها چه شد، عنوان کرد: باید در این باره عنوان کنم که این موضوع به کسانی مربوط می‌شود که رای قطعی داشته باشند. مربی که روز گذشته شکایت کند پرونده‌اش ممکن است تا مهرماه طول بکشد. اما این موضوع مربوط به شکایت‌های گذشته می‌شود.

رئیس کمیته انضباطی که در برنامه ورزش و مردم حضور یافته بود، افزود: هشت باشگاه استقلال، پرسپولیس، ذوب‌آهن، مس، تراکتورسازی، صبا، راه‌آهن و ملوان باشگاه‌های بدهکار لیگ هستند. صبای قم پیش‌تر با یک میلیارد و 500 میلیون تومان صدرنشین این باشگاه‌ها بود که این بدهی را تا 900 میلیون تومان کاهش داد. در حال حاضر استقلال صدرنشین باشگاه‌های بدهکار است و پرسپولیس هم در رده دوم قرار گرفته است.

وی همچنین ادامه داد: بین باشگاه‌هایی که مشکل اقتصادی دارند با باشگاه‌هایی که نمی‌خواهند ادای دین کنند، تفاوت‌هایی وجود دارد. یک باشگاه دسته دومی که 170 میلیون تومان بدهی داشت اخیرا 43 میلیون تومان را پرداخت کرد و درخواست مهلت کرد تا مابقی بدهی‌های خود را پرداخت کند که این موضوع برای ما قابل احترام است.

حسن‌زاده صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: باشگاه دیگری هم وجود دارد که اگر 100 میلیون از بدهی خود را پرداخت کند 13 نفر شکایت خود را پس می‌گیرند. من خواهشی که از این هشت باشگاه لیگ برتری دارم، این است که هر چه سریعتر اقدام کنند چرا که تراز مالی منفی باعث کاهش امتیازات لیگ ایران می‌شود.

وی در خصوص نگرانی‌های خود درباره لیگ یک اظهار داشت: من به این موضوع که لیگ برتر پاک‌تر از لیگ یک است، ورود نکرده‌ام ولی مشکلات مربوط به تغییر نتیجه یا به اصطلاح لابی‌گری در لیگ یک بیشتر است چرا که لیگ برتر حرفه‌ای‌تر بوده و مورد رصد بیشتری قرار می‌گیرد. در لیگ یک مربیان خیلی نگران مسایل حاشیه‌ای هستند.

رئیس کمیته انضباطی درباره سرنوشت دهنوی و خلیل‌زاده تصریح کرد: کار این دو بازیکن برای عقد قرارداد با دو باشگاه درست نبود و همه انتظار دارند که تنبیهات سختی را برای آنها در نظر بگیریم. اینکه خلیل‌زاده سپاهانی است یا بازیکن مس، یک پرونده جداگانه دارد. باشگاه مس روز گذشته یک لایحه ارایه کرده و به زودی رای این بازیکن را صادر خواهیم کرد. ما 45 روز پیش با شکایت خلیل‌زاده مواجه شدیم و 40 روز قبل به او اعلام کردیم که اگر خودش مدارکی دارد می‌تواند با یک تیم دیگر قرارداد منعقد کند.

وی با اشاره به جریمه بازیکنان در فصل آتی خاطرنشان کرد: امسال مصمصم هستیم جریمه بازیکنان را از خودشان بگیریم. ما در پرداخت مالیات بازیکنان توسط باشگاه‌ها مشکلاتی داشتیم و در پرداخت جریمه بازیکنان توسط باشگاهها هم شرایط خوبی وجود نداشت.

حسن‌زاده درباره بدهی‌های باشگاه شاهین بوشهر هم گفت: گفتگوهایی با متولیان این باشگاه داشتیم و اتفاقات خوبی در راه است. هر چند این اتفاقات ایده‌آل طلبکاران نیست ولی خوب است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها