تکواندو قهرمانی 2013 جهان- پائوبلا مکزیک

پرونده نقیب زاده با یک برد و یک باخت بسته شد

پرونده سید احسان نقیب زاده، تکواندوکار وزن اول تیم اعزامی به بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی جهان با یک برد و یک باخت بسته شد.
کد خبر: ۵۸۰۶۱۵
پرونده نقیب زاده با یک برد و یک باخت بسته شد


به گزارش سایت جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو،در چهارمین روز بیست و یکمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان 2013 مکزیک که با حضور 872 ورزشکار مرد و زن از 134 کشور از 24 تیرماه در سالن تازه تاسیس "سنتر اکس پوزیتور" شهر پائوبلا مکزیک در حال برگزاری است، احسان نقیب زاده تکواندوکار وزن اول (54- کیلوگرم) تیم ملی کشورمان پس از اینکه کارش را با پیروزی برابر "پدور آنکو" از پرو آغاز کرده بود، در دومین پیکار و در مصاف با سزار رودریگوئز از مکزیک شکست خورد و از گردونه رقابتها حذف شد.

امروز همچنین پریسا قربانی در وزن سوم بانوان در تنها مبارزه خود مقابل حریف چینی 8 اخطاره شد و از رقابتها کنار رفت.

رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان 2013 مکزیک در حالی وارد چهارمین روز خود شد که تیم ملی کشورمان در وزن چهارم توسط بهنام اسبقی نماینده کشورمان صاحب نشان طلا شد و در وزن دوم هادی مستعان توانست با کسب مقام نایب قهرمانی مدال نقره از آن خود کند.

در ادامه مسابقات جهانی 2013 روز جمعه دو نماینده سنگین وزن تکواندو کشورمان یعنی مهدی خدابخشی در وزن هفتم وسجاد مردانی در وزن هشتم به روی شیاپچانگ می روند.

بیست و یکمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان که از روز دوشنبه ( 24 تیر ) در کشور مکزیک آغاز شده، روز یکشنبه ( 30 تیر) با شناخت نفرات وتیم های برتر به اتمام می رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها