پیروزی تیم 98 مقابل تیم موسیقی

رضا یزدانی شیرجه رفت شجریان پا به توپ شد

تیم ملی جام جهانی 98 با نتیجه 3 بر 2 تیم موسیقی را در جام رسانه‌ها شکست داد.
کد خبر: ۵۸۰۶۱۳
رضا یزدانی شیرجه رفت   شجریان پا به توپ شد

ایسنا ، دومین شب جام ستاره ها پر از چهره های مشهور دنیای فوتبال و هنر بود. شبی که تماشاگران پرشمار استادیوم سبز ولنجک را هم خوشحال و راضی به خانه هایشان فرستاد. بازی دو تیم منتخب جام جهانی ٩٨ فرانسه و تیم موسیقی بازی نخست این شب بود. نود و هشتی ها که قرار است شنبه در یک بازی دوستانه به مصاف تیم ملی فعلی ایران روند، در این مسابقه نمایش امیدوار کننده ای داشتند و در پایان ٣-٢ تیم موسیقی را شکست دادند.

برای تیم ٩٨ که در این مسابقه بازیکنانی چون نیما نکیسا، افشین پیروانی، سیروس دین محمدی، مهرداد میناوند و رضا شاهرودی را در ترکیب خود داشت، خداداد عزیزی (٢بار) و علیرضا اکبرپور گلزنی کردند. هر دو گل تیم موسیقی را نیز که از چهره های سرشناسی چون همایون شجریان، بروز ارجمند، همایون نصیری و پژمان جمشیدی بهره می برد علی لهراسبی به ثمر رساند. لهراسبی که به غیر از خوانندگی در فوتبال هم چندان بی تجربه نیست با این دو گل بهترین بازیکن شب دوم انتخاب شد.

در بازی دوم دو تیم هنرمندان و رینوزیت به مصاف هم رفتند که این مسابقه نیز با نتیجه مشابه ٣-٢ به سود هنرمندان به پایان رسید. در ترکیب هنرمندان بازیگرانی چون پژمان بازغی، سام درخشانی، کامبیز دیرباز و البته احسان علیخانی به چشم می خوردند. در این مسابقه علیرضا امامی فر، ایمان رزاقی راد و احسان علیخانی که بعد از یک سال غیبت به جام ستاره ها برگشته، زننده ٣ گل هنرمندان بودند.

رضا یزدانی، گلر تیم هنرمندان نیز با درخشش فوق العاده و رفلکس های بی نظیرش از بهترین های شب دوم جام ستاره ها به شمار می رفت. گفتنی است مسابقات فوتبال جام ستاره ها به همت پژمان جمشیدی و صدرا مهرابی برای چهارمین سال پیاپی و بدون حمایت بخش دولتی در شب های مبارک ماه رمضان در حال برگزاری است و پس از سه روز تعطیلی از یکشنبه ٣٠ تیرماه از سرگرفته خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها