همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان

طرح تـفسیر مجازی قرآن کریم برگزار می شود

همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و به منظور ارتقاd دانش قرآنی و تفسیری قرآن کریم شهروندان، معاونت خواهران سازمان بسیج شهرداری تهران اقدام به برگزاری طرح قرائت و تفسیر آیات قران کریم با عنوان «طلیعه نور» می کند.
کد خبر: ۵۸۰۲۳۸
طرح تـفسیر مجازی قرآن کریم برگزار می شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران، طرح طلیعه نور که برای ماه مبارک رمضان طراحی شده است، شامل قرائت روزانه یک حزب به همراه معانی لغات مهم و برجسته آیات قران کریم به انضمام تفسیر روان و خلاصه شده آیات (برگرفته از تفسیر نمونه) می باشد.

بر اساس این گزارش، در این طرح که 120 روز به طول خواهد انجامید، علاقمندان هر روز یک حزب از قران کریم را قرائت نموده و ضمن توجه به نکات تفسیری و معانی آیات، در مسابقه ای که هر روز متناسب با حزب قرائت شده برگزار می شود شرکت می نمایند.

گفتنی است علاقمندان شرکت در این طرح می توانند از ساعت 11 الی 12 هر روز کاری و با مراجعه به سایت بسیج شهرداری و  با ارسال نام و نام خانوادگی خود و همچنین ارسال پاسخ سوالات صحیح به شماره 30004271 اقدام نموده و در پایان اولین مرحله طرح (ماه مبارک رمضان) طی برنامه ای به قید قرعه از همراهان این طرح نورانی تقدیری شایسته به عمل خواهد آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها