شکرآب شدن یک رابطه دوستانه؛

گل محمدی در صف مخالفان علی دایی

علی دایی و یحیی گل محمدی در تیم ملی دوستانی صمیمی با یکدیگر بودند اما دوران رفاقت این دو مدتهاست که به سر آمده است .
کد خبر: ۵۸۰۲۱۰
گل محمدی در صف مخالفان علی دایی

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ زمانی که گل محمدی در تیم ملی بازی می کرد انتقادات بسیار زیادی به نحوه بازی کردن او می شد، مهم ترین انتقاد این بود که بسیاری ادعا داشتند او به واسطه علی دایی در تیم ملی حضور دارد. حتی در زمان بازی های آسیایی 2002 کره جنوبی منتقدان می گفتند که برانکو سرمربی وقت تیم ملی به خاطر رضایت علی دایی گل محمدی را به تیم ملی دعوت کرده است. گل محمدی آنقدر به علی دایی وابسته شده بود که یک بار گفت " هر زمانی که علی دایی از تیم ملی خداحافظی کند من هم می روم" و واقعا هم چنین شد.

اما از روزهایی که گل محمدی کاملا به علی دایی وابسته بود سال ها گذشته است. گذشت زمان به تدریج فاصله عمیقی میان این دو دوست انداخت. آنقدر زیاد که گل محمدی اکنون علی دایی را تلویحا مورد انتقاد قرار می دهد.

او در مصاحبه اخیر خود گفته در شان خود نمی بیند که دنبال مطالبات خود از باشگاه پرسپولیس باشد و این یعنی طعنه به علی دایی که همواره پیگیر مطالبات خود بوده است. گل محمدی به این اشاره می کند که اگر در پرسپولیس باقی می ماند قطعا علی کریمی را حفظ می کرد تا نوعی دیگر از مخالفت خود را با علی دایی نشان بدهد. مدافع سابق تیم ملی که حمایت های علی دایی را در زمان حضورش در تیم ملی کاملا فراموش کرده اکنون به صف طویل و طولانی مخالفان علی دایی پیوسته است.

البته علی دایی چه زمانی که در تیم ملی مربی گری می کرد و چه زمانی که برای نخستین بار در سال 89 هدایت پرسپولیس را در دست گرفت و بعد از آن سرمربی راه آهن شد گل محمدی را جزء گزینه های اصلی دستیاری خود انتخاب نمی کرد و شاید همین رویه موجب شد تا گل محمدی دیگر به اندازه گذشته به علی دایی ارادت نداشته باشد.

گل محمدی امروز در نفت است و علی دایی در پرسپولیس. به نظر نمی آید این دو مانند گذشته رابطه دوستانه ای را با یکدیگر برقرار کنند به خصوص حالا که علی دایی بر روی نیمکتی می نشیند که گل محمدی با بدترین خاطرات آن را از دست داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها