پایان سرگردانی یک مهاجم

انصاری فرد به تراکتور سازی پیوست

انصاری فرد اینگونه به تراکتور سازی رسید؛

یک پروسه 40 روزه برای دور زدن پرسپولیس

کریم انصاری فرد را فصل آینده در تراکتور سازی تبریز می بینیم. بازیکنی که توسط علی دایی به فوتبال ایران معرفی شد.
کد خبر: ۵۷۹۹۵۰
یک پروسه 40 روزه برای دور زدن پرسپولیس


به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ کریم انصاری فرد در مصاحبه اخیرش دلایل جدایی خود را تشریح کرد و علی دایی را تلویحا مورد انتقاد قرار داد. او  بر این عقیده است که دایی مانع حضور مجدد او در پرسپولیس شده است . اما بررسی روندی که انصاری فرد پس از پایان لیگ دوازدهم طی کرد تا به تراکتور سازی برسد بیشتر این را مشخص می کند که چه  کسی در جدایی او از پرسپولیس نقش داشته است.

1- پس از اتمام لیگ دوازدهم کریم انصاری فرد به سرعت ناپدید شد. او برای تعطیلات به دبی رفت و حتی پس از بازگشت هم کسی او را ندید.
2-  تماس های تلفنی مسئولان باشگاه پرسپولیس با کریم انصاری فرد فایده ای ندارد چون او پاسخگو نیست و به این زودی هم قرار نیست به تماس های تلفنی باشگاه پاسخ بدهد.
3- علی دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب می شود. تماس های باشگاه با کریم انصاری فرد دوباره آغاز می شود اما ماجرا وقتی جالب می شود که این بازیکن حتی به تماس تلفنی علی دایی هم پاسخ نمی دهد.
4- به یکباره بوخوم به عنوان مشتری اروپایی کریم انصاری فرد معرفی می شود. آن هم در حالی که این بازیکن یک میلیارد تومانی در فصل گذشته  تنها هشت گل زده و عملکرد ضعیفی هم داشته. بر روی سایت بوخوم خبری از جذب بازیکنی به نام کریم انصاری فرد نیست اما این مهاجم توسط مدیر برنامه هایش این خبر را به گوش رسانه ها می رساند و اصرار  دارد که از این تیم بوندسلیگایی پیشنهاد دارد.
5- در حالی که انصاری فرد حالا به تماس های باشگاه پرسپولیس پاسخ می دهد حضور در لیگ ایران را به دلیل بازی کردن در بوخوم آلمان منتفی شده می داند! اما این پایان ماجرا نیست ، باشگاه بوخوم طی بیانیه ای به رسانه های ایرانی اعلام می کند هرگز برنامه ای برای جذب انصاری فرد نداشته اند و انتشار این خبر کذب در رسانه ها مایه تاسف است!
6- پس از فاش شدن این موضوع که ماجرای رفتن به بوخوم کذب محض بوده اینبار استقلال مشتری انصاری فرد می شود. انصاری فرد که حالا با توجه به ماجرا تخیلی بوخوم همچنان  یکی از بازیکنان گران قیمت فوتبال ایران است چند بار با استقلالی ها تلفنی صحبت می کند اما به امید دریافت پیشنهادات نجومی تر و چرب تر باز هم تماس های باشگاه پرسپولیس را بی پاسخ می گذارد و اینبار با سپاهان وارد مذاکره می شود.
7- کریم انصاری فرد به تراکتورسازی پیوست! خبر در ابتدا خیلی کوتاه بود اما پشت این خبر دنیایی از حرف می تواند وجود داشته باشد . او پس از پیوستن به تیم تراکتور سازان مصاحبه بلند بالایی انجام می دهد و دلخوری خود را از کسانی که باعث شدند از پرسپولیس برود نشان می دهد! او می گوید اگر استخاره های علی دایی اجازه بدهد حتما روزی به پرسپولیس برمی گردد!
8- یعنی استخاره های علی دایی مانع ورود انصاری فرد به پرسپولیس شد؟ اینکه این موضوع چقدر صحت باشد معلوم نیست اما می توان با جرات گفت که اگر پیشنهادات تخیلی بوخوم ، قراردادهای نجومی یک میلیاردتومانی دیگر تیم  ها و انگیزه های مختلف و ناگفتنی دیگر اجازه بدهد انصاری فرد حتما به پرسپولیس برمی گردد!

در هر حال پروسه 40 روزه ای که انصاری فرد پشت سر گذاشت تا به تراکتور سازی برسد بالاخره تمام شد. این بازیکن هفته نخست لیگ برتر فصل جدید مقابل تیمی قرار می گیرد که با استخاره از آن کنار گذاشته شد تا اکنون با روحیه ای غمزده پیراهن تراکتور سازی را بپوشد!
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها