پس از پشت سر گذاشتن یک عمل جراحی موفقیت آمیز

نویدکیا به ایران بازگشت

یک زوج دیدنی به نام جباری و نویدکیا

شکل گیری تیکی تاکای سپاهان!

محرم نوید کیا و مجتبی جباری از لحاظ رفتاری چندان شبیه یکدیگر نیستند اما این دو قرار است با هم در لیگ سیزدهم مسبب به وجود آمدن تیکی تاکا در سپاهان باشند.
کد خبر: ۵۷۹۲۷۲
شکل گیری تیکی تاکای سپاهان!

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ محرم نوید کیا کاپیتان سپاهان و مجتبی جباری هافبک سابق استقلال شاید در ظاهر از لحاظ رفتاری شباهتی با یکدیگر نداشته باشند اما از جهات دیگری می توان این دو را شبیه هم دانست.

b_483_600_16777215_00_http___www.fooladsepahansport.com_gallery__t.sepahan-14.jpg

 

نوید کیا و جباری هر دو بازیسازند و هر دو خلاق. هر دو نبض بازی را در دست می گیرند و هر دو استعداد زیادی برای گلسازی دارند. البته مصدومیت های همیشگی وجه مشترک منفی هر دوی آنهاست. این را هم اضافه کنید که مصدومیت باعث شد که این دو هرگز نتوانند توانایی های خود را به طور کامل در فوتبال ایران نشان بدهند چرا که اگر اینطور بود آنها با استعداد و تکنیکی که داشتند به باشگاه های بزرگ اروپایی می رسیدند اما با همه این اوصاف این دو قرار است در سپاهان توفان به پا کنند. نویدکیا و جباری می خواهند پایه گذار تیکی تاکا در سپاهان باشند، موضوعی که به شوخی نوید کیا روزهای گذشته به آن اشاره کرده است .

تمرینات با نشاط و دوستانه این دو در اردوی سپاهان نشان می دهد موضوع اختلاف این دو بازیکن و اینکه نوید کیا چشم دیدن جباری را ندارد کمتر اهمیتی دارد.

سپاهانی که به قول نوید کیا حالا حالاها قهرمان است با تیکی تاکای بارسلونایی بیشتر دیدنی خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها