بازیکنان ، مربیان و مدیران عامل حاضر در لیگ برتر طوری قراردادهای میلیاردی را تکذیب می کنند که هر کسی نداند فکر می کند این بازیکنان و مربیان کمتر از 300 میلیون تومان می گیرند.
کد خبر: ۵۷۹۲۵۴
میلیاردرترین بازیکن این فصل چه کسی است؟

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ واقعیت اما چیز دیگری است، در واقع تعدادی از ستاره های این روزهای فوتبال ایران برای اینکه تبدیل به گران ترین بازیکن فصل سیزدهم لیگ برتر شوند با یکدیگر مسابقه گذاشته اند!

گفته می شود که سپاهانی ها بیشترین تعداد بازیکنانی را دارند که در این فصل بیشتر رقم قراردادشان بیشتر از یک میلیارد تومان بوده. سایت گل امروز نوشت که مدیر عامل این تیم در جمع هواداران اعلام کرده که بیشترین پرداختی 1.2 میلیارد تومان است اما شنیده می شود که هادی عقیلی 1.4 میلیارد تومان گرفته است. آرش افشین و مجتبی جباری هم بازیکنانی هستند که بیشتر از 1.2 میلیارد تومان گرفته اند هر چند خود آنها حرفی در اینباره نزده اند.

 درباره قاسم دهنوی هم که به تازگی به پرسپولیس پیوسته گفته می شود رقم قراردادش بیش از 1.1 میلیارد تومان بوده است. پیام صادقیانی هم که هنوز در پرسپولیس به شهرت نرسیده بالای یک میلیارد تومان گرفته است .

خریدهای استقلالی ها به غیر از پژمان نوری تا امروز هیچ کدام بالای یک میلیارد تومان نبوده است اما گفته می شود که  تمدیدی های این باشگاه از جمله خسرو حیدری گران ترین تمدید قراردادهای تاریخ را انجام داده اند. به هر حال این بازیکنان میلیاردی هنوز هم تکذیب می کنند چقدر گرفته اند اما هر چیزی که در فوتبال ایران بیشتر تکذیب می شود، بیشتر به واقعیت نزدیک است!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها