علیپور دبیر رسیدگی به تخلفات فوتبال در مصاحبه‌های اخیر خود اعلام کرده که باشگاه پیکان نباید با فرهاد کاظمی قرارداد امضا می‌کرد .
کد خبر: ۵۷۸۸۲۷
کاظمی: از علیپور به دادگاه ویژه روحانیت شکایت می‌کنم

فرهاد کاظمی سرمربی فصل گذشته ذوب آهن که چند روز پیش با عقد قراردادی به تیم فوتبال پیکان پیوست درباره مسائل چند روز اخیر گفت: «از اینکه در فوتبال جلوی تبانی گرفته شود مطمئنا همه مردم خوشحال می‌شوند و همه فوتبالی‌ها از مبارزه با ناپاکی‌های فوتبال استقبال می کنند ولی فراموش نکنید که مردم اخبار کذب و عوام فریبی را دوست ندارند و اینگونه رفتارها جای تاسف دارد. آقایان هر سندی دارند بهتر است ارائه دهند و مطمئنا این موضوع دست ما را هم در مسائل حقوقی باز می‌گذارد. من قبلا از علیپور به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرده بودم و این کار را دوباره انجام خواهم داد و باز هم از او به دادگاه ویژه روحانیت شکایت خواهم کرد. البته قبلا از او به دادگاه ویژه روحانیت شکایت کرده بودم که آن پرونده هم به جریان می‌افتد.»

کاظمی در مورد حرف‌های علیپور که گفته برایش در تلویزیون وقت می‌گیریم تا حرف‌هایش را بزند تاکید کرد:« در تلویزیون برای من وقت زیاد است و نیازی ندارم شما برایم وقت بگیرید. من می‌خواهم در تلویزیون با شخص شما مناظره داشته باشم و می‌خواهم حرف‌هایی بزنم که مردم خیلی چیزها را متوجه شوند که البته همین الان هم متوجه هستند و خیلی چیزها را خوب می‌دانند. مصاحبه کردن و جواب دادن و جواب گرفتن فقط وقت تلف کردن است و می‌خواهم با شما مناظره تلویزیونی داشته باشم. شما که جدیدا روی پرونده لیگ دسته اول زوم کرده‌اید، در 4 سال گذشته هم چنین رفتارهایی داشته‌اید و خواهش می‌کنم با افکار عمومی بازی نکنید.»

کاظمی در قسمتی از حرف‌هایش افزود: «لطفاً از اسم ارگان‌های دولتی استفاده نکنید و مطمئن باشید هر جا لازم باشد می‌روم و حقم را می‌گیرم. لطفا با جملات بازی نکنید و به مردم انحراف فکری ندهید و بهتر است بسیار روشن و شفاف حرفتان را بزنید. شما گفته‌اید که بررسی پرونده یک ماه زمان لازم دارد، من که 4 سال صبر کردم و یک ماه که چیزی نیست. البته امیدوارم در یک ماه آینده خیلی مسائل روشن شود و اتفاقات خوش یمنی برای این فوتبال بیفتد.»

کاظمی خاطرنشان کرد:«شبهات و حرف و حدیث‌ها درباره خیلی چیزها زیاد است، از جمله جام جهانی 2006 آلمان. من باز هم می‌گویم که آماده مناظره تلویزیونی با شما هستم و این حرف را بارها تاکید می‌کنم. باز هم می‌گویم که شبهات درباره جام جهانی آلمان و مسائل دیگر زیاد است و امیدوارم آنهایی که مسئول هستند به این حرف‌ها رسیدگی کنند. در ضمن اینکه من اجازه فعالیت داشتم یا نداشتم را از حراست وزارت ورزش پیگیری کنید و با این جملات مردم را فریب ندهید.»

سرمربی پیکان در مورد اینکه علیپور گفته اگر کاظمی مدارکی علیه او یا فدراسیون دارد رو کند به ایسنا گفت:«طرف حساب من فدراسیون فوتبال نیست و فدراسیون را وارد این ماجرا نکنید.عزت و ذلت دست خدا است در ضمن من آبرویم را از سر راه نیاوردم که خیلی راحت با آن بازی کنید.اصلا سوال من این است که مگر شما قانون هستید که می خواهید تکلیف را روشن کنید؟مگر کمیته انضباطی وجود ندارد و سوال من این است که فدراسیون فوتبال چه زمانی می خواهد ورود کند و تصمیم بگیرد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها