عسگرپور: از طریق قضایی موضوع را پیگیری می‌کنیم

کاسه‌ساز: در خانه سینما مستقر می‌شویم

مجمع عمومی صنوف قانونی خانه سینما در حالی عصر امروز در ساختمان جامعه صنفی تهیه​کنندگان برگزار شد که پس از تصویب اساسنامه اعضای هیات مدیره و بازرس خانه سینما انتخاب شدند.
کد خبر: ۵۷۸۴۲۸
اعضای هیات مدیره خانه سینما انتخاب شدند

 از ساعت 18 عصر امروز مجمع عمومی صنوف قانونی خانه سینما برای تصویب اساسنامه تدوین شده توسط کمیته 7 نفره و تصویب شده در شورای عالی سینما برگزار شد و با انتخاب اعضای هیات مدیره و بازرس خانه سینما به پایان رسید.

بنابراین گزارش، محوریت مجمع عمومی عصر امروز دو موضوع مهم بود که ابتدا اساسنامه خانه سینما به تصویب مجمع عمومی رسید که این اساسنامه با یک تغییر جزئی که اعضای هیات مدیره از 7 نفر به 5 نفر کاهش پیدا کرد، تصویب شد و در ادامه اعضای اصلی و علی​البدل هیات مدیره انتخاب شدند.

در پایان مجمع عمومی خانه سینما بیژن محتشم،علی اصغر محبی،دکتر سید امیررضا معتمدی،حبیب​الله کاسه​ساز و سهیلا نجم به عنوان اعضای هیات مدیره و محسن روزبهانی و یونس صباحی به عنوان علی البدل هیات مدیره  و و عباس رجیزی به عنوان بازرس خانه سینما انتخاب شدند.

قرار بود در این رای گیری 11 صنف قانونی سینمایی حضور داشته باشند که در غیاب صنف انجمن سینماداران این مجمع با حضور 10 صنف سینمایی برگزار شد.

از دیگر موارد مطرح شده در این مجمع عمومی توافق بر سر نام تشکل قانونی صنوف سینمایی بود که در نهایت اعضاء همان نام قبلی خانه سینما را برای تشکل جدید برگزیدند.

براساس این گزارش، پیش از این گفته شده بود که احتمال حضور جواد شمقدری در این مجمع عمومی وجود دارد که با تاکید سید ضیاء هاشمی رئیس جامعه صنفی تهیه​کنندگان هیچکدام از مدیران دولتی در مجمع عمومی حاضر نبودند.

قرار است در اولین جلسه هیات مدیره،رئیس هیات مدیره،مدیرعامل و خزانه دار خانه سینما انتخاب شوند. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها