م
کد خبر: ۵۷۸۰۴۲


حمد رضا کسرایی در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام کرد شنبه شب 15 تیرماه 92 مهلت ثبت نام تی ام اس برای آی تی سی بازیکنان مورد نظر باشگاهها، به پایان رسیده است.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مسئول امور بین الملل سازمان لیگ در این باره گفت: باشگاههای گسترش فولاد تبریز، فولاد اهواز، مس کرمان، سایپای البرز، پرسپولیس، استقلال خوزستان، فولاد سپاهان اصفهان و ذوب آهن باشگاههایی بودند که جمعا برای آی تی سی  14 بازیکن در سیستم تی ام اس اقدام کردند.
وی ادامه داد: با توجه به ماده شش آیین نامه نقل و انتقالات بازیکنان حرفه ای فیفا و همچنین آیین نامه نقل و انتقالات بازیکنان سازمان لیگ برتر، هر باشگاه مشروط بر اینکه در لیستشان برای جذب بازیکنان خارجی جای خالی داشته باشند و قرارداد بازیکن موردنظر، قبل از اتمام آخرین روز نقل و انتقالات بازیکنان خارجی ( شنبه شب 15 تیر92) با باشگاه سابقشان به پایان رسیده و یا فسخ شده باشد، می تواند به عنوان سهمیه آزاد در خارج از فصل نقل و انتقالات، درخواست آی تی سی کنند.
کسرایی در پایان گفت: البته نقل و انتقالات بازیکنان قرضی شامل بند فوق نمی شود و فقط بازیکنان قرضی در فصلهای نقل و انتقال شامل پیش فصل و نیم فصل می توانند از یک باشگاه به باشگاه دیگری نقل مکان کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها