مهدی مهدوی کیا ، مرد اخلاق (تکرار)

قلعه‌نویی بهترین سرمربی لیگ برتر شد

سرمربی تیم قهرمان لیگ برتر عنوان بهترین مربی این فصل رقابت‌ها را به دست آورد.
کد خبر: ۵۷۸۰۳۹
قلعه‌نویی بهترین سرمربی لیگ برتر شد

مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال ایران که قرار بود از ساعت 18 آغاز شود، با بیش از یک ساعت تاخیر از ساعت 19:30 در تالار وحدت شروع شد تا به این ترتیب، مردم شاهد نخستین جشن فوتبال ایران باشند.

به گزارش ایسنا ، در آغاز مراسم و پس از تلاوت آیات قرآن کریم و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، سید جواد هاشمی، مجری مراسم درباره مراسم توضیحات مختصری داد و صحنه را برای حضور رضا یزدانی، خواننده پاپ کشور خالی کرد. یزدانی هم دو ترانه را برای حضار اجرا کرد. ترانه خلیج همیشگی فارس، یکی از این دو کار بود که با استقبال شدید حاضرین روبرو شد.

در ادامه مجری مراسم از نامداران درگذشته فوتبال ایران یاد کرد. هاشمی از حضار خواست ابتدا به احترام پرویز دهداری دست بزنند. سپس یک گروه نمایشی، همراه با پخش تصاویر بزرگان درگذشته فوتبال ایران و سرود گروه کر، به انجام رقص پرچم پرداختند.

در ادامه برنامه محمدرضا احمدی، گزارشگر فوتبال به هاشمی پیوست تا در اجرای برنامه به وی کمک کند.

احمدی در ابتدای حضورش درباره برنامه توضیح داد و گفت که قرار است امروز‌ برترین‌های فوتبال ایران از داوران گرفته تا تماشاگران انتخاب شوند.

بهترین داور

نخستین بخش اهدای جوایز به انتخاب برترین داور و کمک داور فوتبال ایران اختصاص داشت. غلامرضا بهروان با حضور در صحنه بابک داوری را به عنوان برترین کمک داور انتخاب کرد. او همچنین نام سعید مظفری‌زاده را به عنوان برترین داور عنوان کرد.

تیم اخلاق

در ادامه حجت‌السلام علی‌پور روی صحنه آمد و تیم فوتبال فجر شهید سپاسی را به عنوان برترین تیم اخلاق انتخاب کرد. جعفر جعفری، مدیرعامل این باشگاه برای دریافت جایزه روی صحنه حاضر شد.

برترین تماشاگران

شهاب‌الدین عزیزی خادم، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، برای اعلام برتربن تماشاگران فوتبال ایران روی صحنه آمد. تماشاگران تیم فوتبال گهر دورود، به عنوان برترین تماشاگران انتخاب شدند و محمود رحمتی، رئیس اداره ورزش و جوانان دورود برای دریافت جایزه به صحنه آمد.

مربی اخلاق

امیدوار رضایی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با حضور روی صحنه نام حسین فرکی را به عنوان مربی اخلاق فوتبال ایران بر زبان آورد. فرکی در هنگام دریافت جایزه به شدت از سوی حاضرین تشویق شد.

چهره برتر اخلاق

کریم باقری که به عنوان مرد اخلاق دهه اخیر فوتبال ایران انتخاب شده بود، با حضور روی صحنه از مهدی مهدوی کیا دعوت کرد تا برای دریافت جایزه چهره اخلاق فوتبال ایران روی صحنه بیاید. رویارویی این دو مرد اخلاق باعث شعف حاضرین و تشویق بی‌امان آنها شد.

سرمربی برتر

عزیزالله محمدی با حضور روی صحنه از بین حسین فرکی، امیر قلعه‌نویی و زلاتکو کرانچار، نام سرمربی تیم فوتبال استقلال را به عنوان برتری سرمربی فصل گذشته فوتبال ایران عنوان کرد. علی فتح‌الله‌زاده جایزه قلعه‌نویی را دریافت کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها