رسانه ملی هشت روز بعد از این‌که در همایش افق رسانه میزبان رئیس‌جمهور منتخب مردم بود، جلسه‌ای برای قدردانی از هشت سال تلاش رئیس‌جمهور مستقر تشکیل داد تا نشان دهد از اولین روز تا آخرین روز فعالیت‌ دولت‌ها، در کنار آنهاست.
کد خبر: ۵۷۷۵۱۸
موضع حمایتی رسانه‌ملی نسبت به دولت‌ها

صدا و سیما، محمود احمدی‌نژاد را به این سازمان دعوت کرد تا در مراسم قدردانی از او بگوید که همواره بر مشی خود در سپاسگزاری و برجسته کردن نقاط‌قوت دولت‌ها در کنار نقد دلسوزانه آنها برای اصلاح امور پایبند است.

رسانه ملی در ایامی که بعضی‌ها با پایان دولت احمدی‌نژاد به دنبال حذف او از عرصه سیاسی کشور هستند، از رئیس‌جمهور دعوت کرد تا نکات برجسته دولت او را مروری دوباره کند و بر این نکته تاکید کند که مسئولان فارغ از گرایش سیاسی‌شان اندوخته‌ای برای نظام هستند که با هزینه بیت‌المال، تجربه‌ای گرانقدر در مدیریت کلان به دست آورده‌اند و کنار گذاشتن آنها به معنی کنار گذاشتن بخشی از سرمایه کشور است؛ اتفاقی که در برخی مقاطع شاهد آن بوده‌ایم.

صدا و سیما در طول فعالیت دولت در هشت سال گذشته نیز همواره تلاش کرد فعالیت‌های دولتمردان را به بهترین نحو پوشش دهد و به جز یکی دو‌ماه منتهی به انتخابات که برخی اقدامات دولت، رنگ و بوی تبلیغات به خود گرفته بود، همچون یاری همراه در تمام سفرها و فعالیت‌ها در کنار دولتی‌ها بود؛ البته در این یکی دو ماه مذکور نیز پوشش خدمات دولت در دستور کار رسانه ملی بود، اما دست‌اندرکاران تلاش داشتند این پوشش به‌نوعی باشد که سازمان صدا و سیما متهم به حمایت از یک گروه یا جریان خاص در انتخابات نشود و به صورت ناخواسته برای یک گروه تبلیغات نکرده باشد.

هر زمانی هم که برخی مسئولان در سال‌های گذشته به حاشیه‌ها دامن زده‌اند، سعی رسانه ملی در راستای کاهش حاشیه‌ها و تنش‌ها و نقد مسئولان بوده است، احمدی‌نژاد در صحبت‌هایی که دیروز داشت اشاره کرد که همه این نقدها و آن حمایت‌ها برایش شیرین بوده است.

اکنون که یک دوره ریاست‌جمهوری رو به پایان است و تا چند هفته دیگر دوره‌ای جدید آغاز می‌شود، رئیس‌جمهور منتخب باید نقاط‌قوت دولت قبلی را دنبال کند و از ضعف‌ها بپرهیزد و بداند که در مسیر پیش رو، رسانه ملی همچون همه دولت‌ها پشتیبان اوست؛ پشتیبانی که بموقع نقد می‌کند و بموقع حمایت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها