رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگری عامل مزاحمت های تلفنی و اینترنتی در غرب پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۵۷۶۸۴۸
بازداشت عامل مزاحمت های تلفنی در غرب تهران

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ تراب نوراللهی رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: شخصی با مراجعه به پلیس شکایتی مبنی بر قرار گرفتن شماره تلفن های همراه و شخصی وی در فضای مجازی و انتساب القاب و عناوین غیر اخلاقی به او، تنظیم کرده و اظهار داشت که این امر موجبات هتک حیثیت وی را فراهم و مزاحمت های مکرر تلفنی آسایش زندگی وی را مختل کرده است.

این گزارش حاکیست در پی تنظیم این شکایت، افراد دیگری نیز با طرح شکایاتی مشابه خواستار پیگیری موضوع شدند.

سرهنگ نورالهی افزود: با هماهنگی­ های قضایی و بررسی ­های فنی و تخصصی بعمل آمده، سرنخ هایی از موضوع به دست آمد و با تکمیل تحقیقات و بررسی های بیشتر، متهم شناسایی و با اقدامات همه جانبه آدرس وی نیز بدست آمد. در نهایت متهم به نام «احمد- ر» (26 ساله) علیرغم مقاومت­های اولیه در دستگیری و ایجاد اخلال در نظم عمومی، طی یک عملیات پلیسی توسط مأموران پلیس فتا دستگیر شد.

متهم دارای یک فقره سابقه کیفری زندان بعلت نگهداری و مصرف مواد مخدر، با اعتراف به بزه انتسابی اظهار داشت: اقدامات مربوط به بارگذاری تلفن­ ها و مطالب منتسب به شاکیان را شخصا در فضای مجازی انجام داده و همچنین علت و انگیزه این اقدامات را انتقام گیری، اخاذی و تسویه حسابهای شخصی اعلام کرد.

وی افزود: متهم اعتیاد شدید به مواد مخدر صنعتی داشته و دارای اختلالات روانی و کارت قرمز اعصاب و روان بوده و مدت زمانی نیز در کمپ های ترک اعتیاد قرنطینه بوده است.

به گفته رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران، پرونده پس از طی مراحل تحقیقات فنی و تخصصی، به مرجع قضایی ارسال شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها