مدیر شرکت فیلمیران و مسوول پخش دو اثر سینمایی در حال اکران از فروش ۷۰۰ میلیون تومانی «گذشته» به کارگردانی اصغر فرهادی و ۹۰۰ میلیون تومانی فیلم «چه خوبه که برگشتی» به کارگردانی داریوش مهرجویی خبر داد.
کد خبر: ۵۷۶۶۵۵
فروش 900 میلیون تومانی فیلم داریوش مهرجویی

علی سرتیپی در گفت و گو با ایرنا گفت: فیلم «گذشته» تا آخرین ساعت اکران پنجشنه (۱۳ تیرماه) در سینماهای تهران ۶۲۰ میلیون تومان و در سینماهای شهرستان ۶۵ میلیون تومان فروش داشته و در مجموع فروش این فیلم به مرز ۷۰۰ میلیون تومان رسیده است.

فیلم «گذشته» پس از حضور در جشنواره فیلم «کن»، در بخش ویژه جشنواره «سیدنی» به نمایش درآمد و پس از آن به جشنواره «مونیخ» راه یافت و در چهارمین حضور بین‌المللی در جشنواره «دوربان» آفریقای جنوبی به نمایش درخواهد آمد.

«گذشته» زندگی مردی ایرانی و زنی فرانسوی را مورد توجه قرارداده است که در آن «برنیس بژو» بازیگر آرژانتینی - فرانسوی، «طاهر رحیم» بازیگر فرانسوی - الجزایری و «علی مصفا» بازیگر و کارگردان ایرانی ایفای نقش کرده‌اند.

مدیر شرکت «فیلمیران» که مسوولیت پخش فیلم «چه خوبه که برگشتی» تازه ترین تجربه کارگردانی «داریوش مهرجویی» را نیز بر عهده دارد، درباره میران فروش این اثر در اکران کشوری گفت: این اثر در تهران ۶۸۰ میلیون و در شهرستان‌ها به فروش ۲۳۰ میلیون تومان دست پیدا کرده و با ادامه این روند می‌توان امید داشت تا آخرین تجربه کارگردانی داریوش مهرجویی به زودی به باشگاه میلیاردی‌های سینما راه پیدا کند.

رضا عطاران، مهناز افشار، حامد بهداد، رویا تیموریان، مسعود رایگان و حسن پورشیرازی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها