با آمدن فصل گرما انواع و اقسام پشه و حشرات موذی از راه می رسند تا دمار از روزگارمان در بیاورند. خارش حاصل از نیش این حشرات بسیار آزار دهنده است اما یک راه­ حل ساده وجود دارد که می­تواند ظرف چند دقیقه آن را از بین ببرد و آرامتان کند.
کد خبر: ۵۷۶۵۵۵

 

برای تسکین سوزش و خارش، تمام کاری که باید انجام دهید این است که یک قاشق فلزی را با آب داغ، بخوبی گرم کنید و سپس آن را مستقیما روی گزیدگی قرار دهید. چند دقیقه قاشق گرم را محکم بر روی پوست تان فشار دهید و زمانی که آن را بردارید خارش از بین رفته ­است.
وقتی که پشه‌ای شما را می­ گزد، پروتئینی زیر پوستتان تزریق میکند که مانع لخته شدن خون می­ شود. این پروتئین باعث خارش پوست تان می­شود اما اثر آن با حرارت ایجاد شده از قاشق گرم‌ از بین میرود. البته بسته به حساسیت پوستتان ممکن است برجستگی ناشی از گزیدگی چند روز باقی بماند اما خارش آن خیلی زود خوب می­شود!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
۰
۰
امتحان می كنم امیدوارم جواب بده
یاری
-
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
۰
۰
واقعا عالی بود
رها شعاعی
-
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
۲
۰
دختر سفید پوستی دارم خیلی پشه نیشش میزنه و خیلی خارش شدید دارد چكار كنم
محمدرضا
-
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
از لوسیون هایی كه قبل از گزش حشرات میشود استفاده كنید عالی است به نقاطی كه بیشتر مورد گزیدگی حشرات قرار میگیرد بمالید تا از نیش زذن جلوگیری شود
Parastoo
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
۰
۰
سلام ممنون ازمطلب خوبتون خواستم بگم من 5روزه كه انگشتمویه حشره نیش زده ودقیقا نمیدونم پشه بودچون نصف شب باخارشش بیدارشدم واحساس میكنم جایگزش بیشترشده وهنوزخارشش ازبین نرفته آیابایك به پزشك مراجعه كنم؟ممنون میشم راهنماییم كنید

نیازمندی ها