وزیر فرهنگ و ارشاد در نشست خبری توصیف کرد:

نمایشگاه قرآن؛ اردوگاه معرفت و یک دوره آموزشی در شهر قرآنی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ایجاد شبهه برخی کشورها مبنی بر تفاوت قرآن جمهوری اسلامی با اصل قرآن کریم ابراز تاسف کرد و گفت: برای رفع شبهه یاد شده یک میلیون جلد قرآن کریم با مهر جمهوری اسلامی ایران در ماه مبارک رمضان در کشورهای مختلف توزیع می شود.
کد خبر: ۵۷۶۲۳۱
توزیع یک میلیون جلد قرآن در کشورهای جهان

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمد حسینی با بیان این خبر در جمع خبرنگاران یادآور شد: توزیع قرآن در کشورهای خارجی از اولویت های این وزارتخانه بوده که به دنبال آن هزاران جلد قرآن با ترجمه به چند زبان دنیا در کشورهای مختلف جهان توزیع شده و این روند تا امروز همچنان ادامه دارد.

رییس شورای فرهنگی عمومی کشور افزود: یک میلیون جلد قرآن نیز در ادامه روند قبلی در کشورهای مختلف جهان توزیع می شود.

حسینی همچنین از مردم درخواست کرد اگر در منازل قرآن اضافه دارند که مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، آنها را به محل نمایشگاه آورده این قرآن‌ها در اختیار سایر مردم قرار گیرد تادیگران هم از نعمت داشتن این کتاب آسمانی بهره‌مند شوند.

نمایشگاه قرآن پیوند دولت دهم و یازدهم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین به گشایش بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن از ۱۴ تیر ماه اشاره کرد و افزود: مراسم آغاز بکار این نمایشگاه با حضور دکتر محمود احمدی نژاد رییس دولت دهم و پایان آن با حضور رییس جمهوری دولت یازدهم حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی برگزار خواهد شد.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با رویکرد سبک زندگی قرآنی روز ۱۴ تیرماه مصادف با ۲۶ شعبان آغاز به کار کرده و برای یک ماه تا ۲۶ ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

نشست خبری سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با حضور خبرنگاران رسانه ای داخلی و خارجی و نمایندگان مطبوعات و خبرگزای ها و سایت های خبری در دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها