با تامین اعتبار یک میلیارد و سیصد میلیون تومانی

دور دوم بازسازی تئاتر شهر آغاز می‌شود

طرح بازسازی تکمیلی مجموعه تئاترشهر در تاریخ 25 اسفند ماه سال 1390 توسط دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصویب و به مجموعه تئاتر شهر ابلاغ شد.
کد خبر: ۵۷۵۹۶۹
دور دوم بازسازی تئاتر شهر آغاز می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، با تصویب و ابلاغ این طرح شرکت پیکر نهاد به عنوان طرف قرارداد دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مجموعه تئاتر شهر معرفی شد. با تامین اعتبار در اولین دور حضور این شرکت در مجموعه تئاتر شهر روند بازدید، طراحی، برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی موارد بازسازی در طول شش ماه صورت گرفت.

تعویض سیستم‌های برق و تاسیسات، طراحی و ساخت تابلوهای برق فرسوده، سینی کشی، نصب و جانمایی تابلوهای برق، نقشه کابل کشی و شرایط داکت بندی کابل‌ها در مجموعه تئاتر شهر، خرید و نصب دیزل ژنراتور برق اضطراری، خرید و نصب دستگاه تهویه هوای اصلی در بام تئاتر شهر، تهیه دو دستگاه تهویه برودتی و نصب در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر، سرویس و بهینه‌سازی دستگاه‌های برودتی و حرارتی مجموعه تئاتر شهر، بهینه‌سازی فضای کارگاه دکور مجموعه تئاتر شهر از جمله مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در اولین دور بازسازی تکمیلی مجموعه تئاتر شهر است.

بنا بر این گزارش، با توقف فعالیت‌های شرکت «پیکر نهاد» در مجموعه تئاتر شهر و ضرورت تکمیل روند بازسازی پیگیری‌های لازم از نهادهای مربوط صورت گرفت تا در نهایت با تامین اعتبار از چهارشنبه پنجم تیرماه دور دوم بازسازی آغاز شد.

اعتبار در نظر گرفته شده برای دور دوم بازسازی یک میلیارد و سیصد میلیون تومان است که در این مرحله قرار است اقدامات زیر در دستور کار شرکت پیکر نهاد قرار گیرد.

1-نصب کابل‌های دیزل ژنراتور برای راه‌اندازی برق اضطراری مجموعه

2-نصب و تجهیز سیستم اعلام حریق

3-نصب و کابل کشی تابلوهای برق خریداری شده در مجموعه

4-تجهیز و ارتقاء سیستم دوربین‌های امنیتی مجموعه

با اتمام مراحل در نظر گرفته شده بالا توسط شرکت پیکر نهاد مجموعه تئاتر شهر در نظر دارد با پیگیری‌های مستمر بودجه‌ای مستقل برای حفظ و نگهداری این مجموعه و ادامه روند بازسازی در دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصویب شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها