یک گزارشگر تلویزیون هند که برای تهیه گزارش از سیلاب های مرگبار به شمال این کشور رفته بود روی دوش یک مرد سیلزده نحیف نشست و در مقابل دوربین گزارشش را ارائه کرد.
کد خبر: ۵۷۴۹۷۲
گزارشگر روی دوش سیلزده

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، نارایان پارگایان گزارشگر شبکه تلویزیونی نیوزپرس برای پوشش خبری رانش های زمین و سیلاب های ایالت اوتاراخند به آنجا رفته بود.

وی روی دوش مرد سیلزده نحیفی نشست ، مرد درمیان سیلاب ایستاده بود و پاهای نارایان را در دست داشت تا از روی دوشش به میان آب نیفتد. نارایان با خونسردی روی دوش مرد که زیر وزن او تلوتلو می خورد در مقابل دوربین گزارشش را ارائه کرد.

در پی انتشار این فیلم خبری نارایان از کار اخراج شد. نیشانت چاتورودی رئیس شبکه تلویزیونی نیوزپرس گفت: کاری که نارایان کرد بسیار غیرانسانی و غیراخلاقی بود. نباید برای دادن یک گزارش روی دوش یک انسان نشست و با او مانند یک چارپا رفتار کرد.

وی افزود: نارایان گزارش خود را برای ما ارسال کرد و ما از مشاهده اوکه روی دوش مرد بینوا نشسته بود، شوکه شدیم. به همین دلیل گزارش خبری او ر ا پخش نکرده و او را اخراج کردیم.

با این حال، فیلم نارایان سوار بر دوش مرد سیلزده روی شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

نارایان برای توجیه کارخود مدعی است که مرد سیلزده به طیب خاطر و برای احترام گذاشتن او را روی دوشش سوار کرد.

وی گفت: این مرد هرگز با شخصی که مانند من محترم باشد روبرو نشده بود و خودش از من خواست که سوار بر دوش او از میان آب عبور کنم. منهم موقعیت را برای دادن یک گزارش مناسب تشخیص دادم. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها