مودنا - لیگ جهانی والیبال/فرهاد قائمی که در بازی آخر مقابل صربستان در ست اول از ناحیه کمر مصدوم و راهی بیمارستان شد، در این روز ها دوره درمان خود را زیر نظر سیامک افروزی پزشک و فیزیوتراپ تیم ملی پشت سر می گذارد.
کد خبر: ۵۷۴۴۹۱
فرهاد قائمی: به بازی در کنار هم تیمی هایم افتخار می کنم


وی در خصوص آخرین وضعیت خود گفت: خدا رو شکر وضعیت مصدومیتم از قبل بهتر شده است. من از بازی با بلغارستان کمی آسیا دیدم که در بازی مقابل صربستان به بیشترین حد خود رسید. از همان ابتدا هم زیر نظر دکتر افروزی در حال درمان و مداوا بودم ولی در بازی با صربستان فشار زیادی بر روی کمر آمدو موجب شد از بازی بیرون روم. وقتی به بیمارستان رفتم و MRI از کمرم گرفتم کادر فنی تصمیم گرفت، طبق برنامه قبلی تیم ملی را در ایتالیا و کوبا همراهی کنم. از یکشنبه به بعد هم زیر نظر دکتر تیم به تمرین و فیزیوتراپی پرداختم و آقای افروزی با آب درمانی و طب سوزنی تلاش بسیار زیادی در بهبودی من و رسیدنم به بازی اول با ایتالیا کرده است. اگر بدنم جواب دهد و مصدومیتم برطرف شود در بازی اول مقابل ایتالیا به میدان می روم.
بازیکن دریافت کننده کشورمان افزود: در حال حاضر وضعیت کمرم خیلی بهتر از قبل است و خدا رو شکر روز به روز بهتر می شوم. این نکته مهم و امیدوار کننده ای هست که هر روز بهتر و بهتر می شوم. ولی هنوز در زمان دریافت کمی درد در ناحیه کمر دارم.
وی در خصوص بازی با ایتالیا گفت: ایتالیا تیم خیلی خوب و قدرتمندی است و صاحب سبک در والیبال دنیا است. بچه های ما هم خیلی خوب قدرت نمایی می کنند. مسابقه را نمی شود پیش بینی کرد. ما کار سختی داریم ولی مصمم برای پیروزی هستیم. من به بازی در کنار هم تیمی هایم افتخار می کنم. اتحاد و همبستگی بچه ها بسیار زیاد است و مطمئنا عامل اصلی ما در ارائه بازی های خوب این پارمتر می باشد. در مقابل ایتالیا هم برای برد به میدان می رویم و از هیچ چیز کم نمی گذاریم. مهم این نیست که من باشم یا نباشم. مهم این است بتوانیم از نام و حیثیت والیبال ایران مقابل ایتالیا دفاع کنیم.
قائمی خاطر نشان کرد: از مردم خواهش می کنم همانطور که در سالن 12 هزار نفری آزادی تا لحظه آخر دست از تشویق و حمایت ما برنداشتند، در این بازی و مسابقات آینده نیز ما را حمایت و دعا کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها