علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال دیروز با صدور دو فقره چک قرارداد حنیف عمران زاده را تمدید و رضایت مهدی رحمتی را برای باقی ماندن در جمع آبی‌ها جلب کرد.
کد خبر: ۵۷۳۹۴۰
عمران زاده تمدید کرد، رحمتی به توافق رسید

 

به گزارش جام جم ورزشی، باشگاه استقلال در ادامه تکاپوی خود برای تمدید قرارداد بازیکنان و جذب بازیکنان مورد نظر ، دیروز موفق شد دو ستاره خود را حفظ کند. در این باره حنیف عمران زاده و مهدی رحمتی در دفتر شخصی علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه در خیابان لارستان حضور یافتند و پس از انجام مذاکره دو فقره چک دریافت کردند. در این میان عمران زاده بلافاصله قراردادش را تمدید کرد اما مهدی رحمتی امضای قرارداد را به روزهای آینده موکول کرد. هرچند رحمتی به فتح الله زاده اطمینان داد در استقلال می ماند.

 انصاری فر یا افشین؟

 اما در شرایطی که این روزها کریم انصاری فرد مهاجم فصل گذشته پرسپولیس در مذاکره با سرخ ها به بن بست رسیده و شایعاتی پیرامون احتمال حضور این بازیکن در استقلال به گوش می رسد، خبرنگار ما از باشگاه استقلال کسب اطلاع کرد که فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه تمایلی به جذب انصاری فرد ندارد و معتقد است با وجود جذب محمد قاضی و اینکه قرار است امروز(چهارشنبه) مذاکره نهایی با آرش افشین مهاجم فصل گذشته فولاد خوزستان انجام شود دیگر نیازی به انصاری فرد نیست . گفته می شود افشین به توافق اولیه با استقلال دست یافته و به احتمال فروان امروز آبی پوش می شود.

 برکناری یکی از مسئولان باشگاه

حضور رحمتی و عمران زاده در دفتر فتح الله زاده با حاشیه جالب توجهی همراه بود. فردی که از یکی از شهرستان ها و به منظور تائیدیه راه اندازی آکادمی باشگاه استقلال به دفتر فتح الله زاده آمده بود ناگهان با واکنش غضب آلود مدیرعامل استقلال مواجه شد و فتح الله زاده تاکید کرد این فرد برود پیش همان کسی که قول این مجوز را به او داده است.

 ماجرا از این قرار است که در روزهایی که فتح الله زاده استعفا داده بود، ظاهرا یکی از مسئولان باشگاه با برخی شهرستان ها در ارتباط بوده و وعده صدور مجوز آکادمی استقلال را با امضای فتح الله زاده به آنها داده بود. این فرد که گفته می شود چند مکاتبه برون سازمانی هم طی این مدت با جعل امضای فتح الله زاده داشته است حالا در آستانه برکناری است.

 گفته می شود مدیرعامل استقلال منتظر تثبیت موقعیت خود در باشگاه است تا مسئول مورد نظر را که در کناره گیری علی نظری جویباری قائم مقام باشگاه هم نقش داشته است، برکنار کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها