تهدید قربانیان برای پس گرفتن شکایت

پلیس به شرارت های 2 پسر تبهکار پایان داد

سرهنگ دانشجو خبر داد:

کاهش 5 درصدی شرارت در تهران

معاون عملیات پلیس پایتخت با اشاره به افزایش هشت درصدی تماس های عملیاتی شهروندان تهرانی با پلیس 110، از کاهش پنج درصدی شرارت و 22درصدی قاچاق کالا در سه ماهه سال جاری در تهران خبر داد.
کد خبر: ۵۷۳۸۹۵
کاهش 5 درصدی شرارت در تهران

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ عباس دانشجو معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: کل تماس های برقرار شده با مرکز فوریت های پلیسی 110، در سه ماهه سال جاری سه میلیون و 165هزار و 748 تماس بوده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته که دو میلیون و 715هزار و 553 مورد بوده، 17درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از کل تماس های مذکور در سه ماهه امسال یک میلیون و 25هزار و 306 تماس منجر به عملیات پلیس شده که این رقم با توجه به رقم 952هزار و 359 مورد در سه ماهه سال91، افزایش هشت درصدی را نشان می دهد.

سرهنگ دانشجو با اشاره به اینکه برقراری افزایش تماس های شهروندان با پلیس بیانگر نهادینه شدن پلیس جامعه محور در جامعه بوده و جرایم نیز تاحدوی روند نزولی به خود گرفته است، تصریح کرد: مردم نیروی انتظامی را برای حل مشکلتشان ملجأ و پناهگاه مطمئنی می دانند و پلیس پایتخت نیز آمادگی پاسخگویی به مطالبات و خواسته های به حق شهروندان محترم تهرانی در حوزه مسایل انتظامی، ترافیکی و نظم و انضابط اجتماعی و طرح های امنیت محله محور را دارد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تأکید بر افزایش توان عملیاتی پلیس در مقابله با جرایم عنوان کرد:حضور به موقع پلیس موجب افزایش احساس امنیت در جامعه می شود.

وی اضافه کرد:از 439 هزار و 279 تماسی که منجر به راهنمایی و دریافت اطلاعات شهروندان از پلیس شده نسبت به سه ماهه سال گذشته که 379هزار و 625تماس بوده؛ 16درصد افزایش داشته و مبین این مطلب است که شهروندان با مجموعه پلیس پایتخت تعامل خوب و سازنده دارند.

سرهنگ دانشجو اظهارداشت:درسه ماهه امسال قاچاق کالا 22درصد، شرارت پنج درصد، جعل 10 درصد،حواث و سوانح 9درصد، اختلافات خانوادگی 20 درصد، اختلافات مالی و اقتصادی 16رصد، کاهش نسبت به مدت مشابه سال 91داشته است.

وی با اشاره به اینکه تلفن 110 پلیس در طول شبانه روزی همراه مردم بوده و پل ارتباطی شهروندان با نیروی انتظامی می باشد،از شهروندان به خصوص خانواده های محترم تهرانی خواست هرگونه موارد مشکوک را به سرعت با مرکز فوریت های پلیسی در میان بگذارند در کمترین زمان ممکن اقدام قانونی با آن صورت پذیرد.

معاون عملیات پلیس پایتخت اظهارداشت: شهروندان می توانند موارد ضروری از جمله مزاحمت ها، نزاع و درگیری، شرارت، تصادفات و وقایع و اتفاقات مهم را به این مرکز اعلام کنند تا پلیس در کمترن زمان ممکن بتواند در محل حادثه حضور بهم رساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها